חברה קבלנית מכפר – סבא ומנהליה חוייבו לשלם מאות אלפי ₪ פיצויים

עורכי הדין ורד כהן ורענן בר-און זכו בתביעה בה ייצגו את צבי און נגד חברה קבלנית מכפר-סבא

בתמונה: עורכי הדין שייצגו את התובע בהצלחה
עורכי הדין בר-און וכהן טענו, שהחברה הקבלנית הפרה את התחייבותה לבנות בהתאם למפרט ספציפי ומושקע, שסוכם במיוחד עם ועבור צבי און ורעייתו.

עורכי הדין בר-און וכהן טענו, ש"דירת החלומות" – שנועדה לצבי און, אינה ראויה למגורים כלל, לא קיבלה "טופס 4" (!), ולא נמסרה כלל. עורכי הדין דרשו פיצוי בגין הפרות החברה הקבלנית, לרבות איחורים במסירה, ביצוע תיקונים, עוגמת נפש, אובדן דמי שכירות, זיכויים שונים וסעדים נוספים.

סגן נשיא בימ"ש השלום בראשל"צ קיבל את טענותיהם של עורכי הדין בר-און וכהן, וחייב את החברה הקבלנית ואת מנהליה לשלם לתובע צבי און כ- 400,000 ₪ פיצויים.

עוד קיבל בית משפט השלום את טענותיהם של עורכי הדין, דחה את התביעה בסך של כ- 700,000 ₪ שהגישה החברה הקבלנית נגד צבי און, וחייב את החברה הקבלנית ואת מנהליה בהוצאות משפט.

בית המשפט המחוזי מרכז הגדיל, בכ- 210,000 ₪, בהסכמת החברה הקבלנית, את סכום הפיצוי שנפסק לטובת צבי און. עוד פסק בימ"ש המחוזי, בהסכמת החברה הקבלנית, כי החברה ומנהליה ישלמו פיצוי כספי בגין כל הליקויים שטרם תוקנו על ידה (במקום לבצע תיקונים נוספים בדירה).

כך, קיבל צבי און מהחברה הקבלנית מכפר – סבא וממנהליה סך כולל של 610,000 ₪. בנוסף, חייב בית המשפט המחוזי את החברה ואת מנהליה למסור לצבי און "טופס 4" ולמסור לו את החזקה בדירה.

סיכומו של דבר – תביעתו של צבי און התקבלה ונפסק לזכותו פיצוי של כ- 610,000 ₪, התביעה שהגישה החברה הקבלנית בסך של כ- 700,000 ₪ נגד צבי און נדחתה מכל וכל, החברה ומנהליה חוייבו למסור את הדירה לצבי און ואף למסור לו "טופס 4", וחוייבו בתשלום הוצאות משפט לצבי און.

תגובות