6 דרכים להפוך את סביבת העבודה שלך לנוחה ופרודוקטיבית יותר

סביבת עבודה נוחה, נעימה ומותאמת לצרכים השונים של כל אחד מאתנו היא חשובה ליצירת פרודוקטיביות. הנה 6 דרכים שיהפכו את סביבת העבודה שלך להרבה יותר יעילה




פרודוקטיביות בסביבת עבודה תלויה בראש ובראשונה בתשתית הפיזית. גם עובדים מוכשרים ומיומנים לא יצליחו למצות את הפוטנציאל שלהם בלי כלים מתאימים. בהקשר של המשרד, מדובר בדרך כלל על רהיטים ועל אמצעים שונים שיכולים להפוך את סביבת העבודה לנוחה ונעימה.

הנה כמה דרכים לעשות זאת:

1. תאורה מתאימה

תאורה שמותאמת לעבודה משרדית ולא תוציא לך את העיניים בראייה מול המחשב תגרום לעלייה חדה בביצועים. התאורה לא רק תעזור לך לשבת משך זמן ממושך יותר מול המחשב, אלא גם תחסוך כאבי ראש ונזקים בלתי הפיכים לעין. הקפד להשתמש בתאורה נכונה ואל תשכחו לשלב בין תאורה טבעית ומלאכותית.

2. שולחן כתיבה

כדאי לבחור שולחן כתיבה בגובה המתאים לסוג העבודה ולתת עדיפות לדגם מעוקל על מנת ליצור שטח עבודה גדול ומרווח יותר. זה אולי נראה כמו משימה קשה, אבל האמת היא שכיום יש מגוון ענק של ריהוט לעסקים כך שאין סיבה לדאגה. בנוסף, צריך לבדוק מי עומד להשתמש בשולחן הכתיבה והאם הוא זקוק לנתונים ספציפיים מבחינת גובה, רוחב וכדומה.

3. שידת מגירות גדולה

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול במשרד ויש משמעות אדירה לסדר, לארגון ולפתרונות האחסון. מומלץ להשתמש בשידת מגירות גדולה על מנת ליצור סדר והפרדה בין המשימות השונות והלקוחות בעסק. שידת מגירות היא השקעה משתלמת שתייעל משמעותית את סביבת העבודה.

4. כיסא מסתובב ונוח במיוחד

הכיסא בו אתם משתמשים לטובת לישיבה ממושכת במהלך היום קובע את הפרודוקטיביות שלכם. השקיעו בכיסא מסתובב כדי שתוכלו לשמור על גמישות, אך ודאו בעיקר שהוא נוח ומעניק תמיכה אורטופדית לזרועות ולגב התחתון. כיסא מסתובב ונוח במיוחד ישמש אתכם גם בעבודה השוטפת וגם מול הלקוחות.

5. פינת ישיבה

כל עובד צריך להירגע במהלך היום ומחקרים מראים שזה משפיע באופן ישיר על הביצועים שלו. אם תנוח כמה דקות כל כמה שעות, תגלו שקל לכם יותר להתרכז ולשמור על רמה גבוהה של יעילות. הדרך הנכונה לנוח היא לדאוג מלכתחילה לפינת ישיבה מפנקת. פינת הישיבה יכולה להיות בחוץ או בפנים, עם או בלי מכונת קפה להתרעננות ועם או בלי אישור לעשן.

6. מעמד למחשב נייד

מעמד למחשב נייד עולה כמה עשרות שקלים בלבד אבל שווה פדיון של עשרות אלפי שקלים בחודש. המעמד מאפשר לעבוד מכל מקום בעסק ומייצר אווירה נעימה ויעילה יותר. מעמד למחשב גם משרת את הצרכים של העובדים עם המחשב הנייד, כי הוא מייצר עבורם סביבה תומכת בכל מקום שבו הם נמצאים.


תגובות