יהודה בן חמו במעצר בית בפרשת “תעשיית השוחד”: מנכ”לית העירייה אושרת גני גונן, שכרה יועץ תקשורת ב- 17 אלף ש לחודש “צריכים הדרכה במשבר”

חשיפה בפורטל השרון פוסט: היועץ משברים ששכרה מנכ”לית העירייה יעלה למשלם המיסים 29 אלף שקלים לחודש הראשון. לאחר מכן יעלה היועץ 17 אלף שקלים למשלם המיסים. הסיבה: המנכ”לית צריכה הדרכה איך להתמודד עם מעצרו של ראש העירייה וההשלכות על העירייה.

מנכ”לית עיריית כפר סבא, אושרת גני גונן, אישרה בישיבת מועצת העיר כי הנהלת העירייה אישרה יועץ תקשורת בשם איתי בן חורין בכדי לעזור להנהלת העירייה במשבר – כך לדבריה. 
לדברי גני גונן, יועץ התקשורת נבחר בוועדת שכר טירחה. בוועדה זו מאושרים כל היועצים ששוכרת הנהלת העירייה.

“אנחנו עוברים תקופה קשה מאוד ואנחנו מנהלים כאן משבר”, אמרה המנכ”לית “אנחנו מקבלים הדרכה. היועץ עולה 17,000 אלף שקלים לחודש”. 

הרסגור הנדין תקף בחריפות את גני גונן  “ראש העיריה עובר במשבר, למה הציבור צריך לשלם על זה”. גני גונן טענה כי כל העירייה תחת משבר. 

מכל מקום בעולם: רוצה להתעדכן בחדשות המקומיות ? כבר לא צריך לחכות למקומוני סוף השבוע | דיווח 24/7 | חדשות, מבצעים ופירוט הפעילויות הכי שוות בעיר לילדים ולכל המשפחה בקליק אחד > https://hasharon-post.co.il/
מומלץ להירשם כאן לניוזלטר >>
bit.ly/15Ucfoz
פורטל השרון פוסט – כל מה שקורה בעיר

יצוין כי לאורך כל ישיבת מועצת העיר התערבה חברת מועצת העיר רוויטל לן כהן בדברי חברה לסיעת מרצ לשעבר, עילאי הרסגור הנדין, ותקפה אותו ללא הרף. בתגובה ההתייחסות היחידה לה זכתה לן כהן מכיוונו של הרסגור הנדין הייתה כשביקש מאחראי הישיבה צרפתי להפסיק את ההפרעות מצד "נאמנת ראש העיר"..

עילאי הרסגור הנדין, מי שאחראי לשאילתה שחשפה את שכרו של היועץ אמר "המנכ"לית של יהודה בן חמו מוכיחה שבעיניה כל האמצעים כשרים על מנת לשמור על המנגנון שהקים ראש העירייה הנתון במעצר. הדרך הנכונה לתקן את הנזק הכבד שנגרם לעיריית כפר סבא היא לפעול בשקיפות ובמינהל תקין ולערוך תיקון עמוק ויסודי – לא באמצעות יחסי ציבור חלולים.

כל בר דעת מבין שאילו באמת היה רצונם של המנכ"לית ומ"מ ראש העירייה לתמוך בעובדי העירייה בשעתם הקשה, היה נשכר לצורך העניין יועץ ארגוני או איש מקצוע בתחום הפסיכולוגיה ולא איש מקצוע בתחום יחסי הציבור וניהול משברים תקשורתיים.

השתלחותה חסרת הרסן של המנכ"לית באופוזיציה במהלך ישיבת מועצת העיר מעידה יותר מכל על התערבותה הבוטה בפוליטיקה. אושרת גני גונן היא עושת דברו של יהודה בן חמו ומעשיה ישליכו על עתידה של כפר סבא, עיר שהיא אפילו לא גרה בה.

עצוב היה לי במיוחד לראות את השימוש הציני שעשו המנכ"לית ומ"מ ראש העירייה בעובדי עירייה טובים שנשלחו לתפוס את רוב המקומות בקהל בישיבת המועצה ולמחוא כפיים לנאום פוליטי. עובדי עירייה אינם כלי משחק, ומי שרוצה באמת את טובתם לא גורם להם להישאר שעות נוספות בעבודה לשם הצגת תמיכה בחבריו של בן חמו.

תושבי כפר סבא לא יתנו לאנשיו של ראש העירייה החשוד בשחיתות להמשיך ולבחוש בניהול העירייה. יהיה כאן בקרוב הרבה יותר טוב, וכשהדברים יעבדו כמו שצריך נוכל לנצל את המשאבים הציבוריים למען הצרכים שלשמם נועדו ולשחרר את עובדי עיריית כפר סבא למשימותיהם החשובות למען העיר שלנו". 

צילומים: תומר דואק


תגובות