פספסתם את יום הרווקים הסיני? הנה 3 טיפים לרווקים שמנסים לחסוך

גברים ונשים שגרים לבד ומחפשים דרכים לחסוך כסף לא צריכים לחכות ליום הרווקים הסיני. החל ממכונת תספורת, דרך תחבורה ציבורית ועד ריצה בפארק – הנה כל מה שיאזן את חשבון הבנק שלכם

אחד הקשיים העיקריים של רווקים הוא לשמור על מסגרת תקציב מסוימת לאורך זמן. בניגוד לבני זוג שיכולים לעזור אחד לשני ולעודד ברגעי משבר, רווקים נדרשים לשלב בין חיי חברה, עבודה ולפעמים גם לימודים על בסיס משכורת אחת בלבד. הדרך לעשות זאת היא בין היתר למצוא דרכים אפקטיביות לחיסכון ולהביא אותן לידי ביטוי באופן מיידי.

למרות שיום הרווקים הסיני כבר עבר (הוא נחגג מדי שנה בתאריך 11.11), יש לפחות 3 דרכים שבהן רווקים שגרים לבד או עם שותפים יכולים לחסוך כסף:

1. תספורת

הוצאה של עשרות שקלים מדי חודש יכולה להצטבר למאות שקלים בשנה ולהכביד על התקציב של רווקים בטווח רחב של גילאים. כאן הפתרון נוח ונגיש מכפי שנהוג לחשוב, כי ניתן פשוט לרכוש מכונת תספורת איכותית בהוצאה חד פעמית.

המכונות החדשות מסוגלות להתמודד עם דרישות מחמירות ולהציע פתרונות אסתטיים לכל סוג של תסרוקת. התספורת עם המכונה מתבצעת בבית, בחצר, בגינה או בחדר המקלחת והיא גם מבטיחה תחושת סיפוק. כמו כן, המכונה יכולה לשמש אתכם לאורך שנים וללוות גם את המשפחה שאולי תקימו בעתיד.

2. תחבורה

ההוצאה המשמעותית ביותר של רווקים היא על אחזקת רכב פרטי. מלבד הוצאה של עשרות אלפי שקלים על רכישת רכב, יש צורך בתשלומי מיסים של אלפי שקלים בשנה. לכך מתווספות הוצאות על רישוי, ביקורים במוסך, דלק, תחזוקה, טיפול בתקלות ועוד. לחילופין, הדרך לחסוך היא פשוט לעבור לתחבורה ציבורית.

אל תיבהלו מיחסי הציבור הרעים של התחבורה הציבורית בישראל. אמנם יש עוד הרבה מה לשפר מבחינת זמינות ותשתיות, אבל אפשר לעבור כבר היום לתחבורה ציבורית ולא לפגוע בשום צורה באיכות החיים. קחו בחשבון כמה ימים להתרגל למצב החדש ותראו איך חשבון הבנק שלכם מתאזן במהירות.

3. ספורט

רשומים לחדר כושר? יכול מאוד להיות שעדיף לכם לעבור לריצה בפארק. מלבד העובדה שזה לא יעלה לכם כסף, תוכלו לנצל את ההזדמנות על מנת להכיר אנשים חדשים ואולי להצטרף לקבוצות ספורט מאורגנות. יש פארקים כמעט בכל עיר גדולה בארץ, ובמקרה הכי גרוע אפשר גם לצאת להליכה או לריצה בתוך השכונה ובכבישים עוקפים.

שמרו על הבטיחות במהלך הריצה והקפידו על סרגל מאמצים הדרגתי. נסו לבצע פעילות גופנית לפחות פעמיים בשבוע והחליפו גם את התפריט התזונתי. בצורה כזו תוכלו מצד אחד לחסוך את המנוי לחדר כושר, אך עדיין להשיג גוף חטוב. הריצה תעניק לכם סיפוק ותאפשר לכם לשמור על שגרה נכונה.


תגובות