ייעוץ שיווקי – ההצלחה שלך בשווקים השונים בעולם

מעוניין לעשות עסקים בחו”ל? רוצה לייצא לארצות שונות ברחבי העולם? מעולה. עכשיו רק חשוב לקבל ייעוץ שיווקי שיעזור לך להבין את המנהגים בארצות היעד השונות, להכיר את התרבות שלהן ולפעול באופן טוב יותר

יצוא הסחורות מישראל בשנת 2016 הסתכם ב-12.8 מיליארד ש"ח. 84% מהסכום הזה הוקדש ליצוא תעשייתי, כרייה וחציבה, 15% ליצוא יהלומים ועוד 1% ליצוא חקלאי, ייעור ודיג. מהתפלגות סחורות לפי קבוצות ארצות עיקריות עולה שרוב היצוא הוא לארצות הברית ולאחר מכן למדינות האיחוד האירופי, למדינות אסיה וליתר הארצות.

המשמעות היא שהיצוא מהווה נתח משמעותי מההכנסות של מאות גופים ואנשים פרטיים בישראל. מי שמעוניין לעשות עסקים בחו"ל מבין שעליו לייצא סחורות ושירותים לארצות שונות ברחבי העולם, אבל הבעיה היא שרק מעטים יודעים כיצד לעשות זאת.

הפתרון: ייעוץ מטעם אנשי מקצוע אובייקטיבים

הדרך הנכונה להצליח לייצא לשווקים שונים בעולם היא לקבל שירותי ייעוץ שיווקי כבר בשלבים הראשונים. בעזרת הייעוץ ניתן להבין איך משתמשים באמצעי התקשורת השונים על מנת לחדור לשוק של מדינה חדשה, כיצד משלבים בין תקשורת חדשה ומסורתית ובאיזה שלב מפעילים מערך יחסי ציבור. הייעוץ ניתן על ידי אנשי מקצוע אובייקטיביים ולכן הוא אמין לחלוטין.

שירותי ייעוץ מעניקים ארגז כלים פרקטי לאיש השיווק והמכירות של החברה. הם מתאימים גם ליצואן פרטי שרוצה לעשות עסקים בחו"ל, ובין היתר ניתן להיעזר בהם על מנת לדעת איך לתמחר מוצרים שמיועדים לשווקים זרים. הייעוץ מתייחס להסכמי סודיות עם גורמים רלוונטיים במדינת היעד, הוא מסביר על ההיבט האתי של סחר בינלאומי מול עובדי ציבור זרים והוא כולל סקירה מקיפה של היבטים משפטיים.

בנוסף, היתרון של הייעוץ הוא בהיערכות לפעילות מסחרית בחו"ל בתוך טווח זמן מיידי: בעזרת הייעוץ ניתן לקבל את כל ההמלצות המשפטיות תחת קורת גג אחת ובמידת הצורך גם להסתייע באנשי מקצוע לטובת היערכות לתערוכות, כתיבת הסכמי תיווך, הקמת נציגות והפעלת חוק מכר טובין בינלאומי.

מה ההבדל בין שירותי ייעוץ שונים?

חשוב להבחין בין המאפיינים השונים של שירותי ייעוץ. בעוד ייעוץ שיווקי מיועד למי שכבר יודע מה הוא רוצה לייצא ולאיזה מדינות יעד להגיע, ייעוץ עסקי כללי מתאים למי שנמצא בשלבים ראשונים יותר של סחר בינלאומי.

הנחת המוצא של שירותי הייעוץ היא שתהליך הייצוא שונה משיווק מוצרים בישראל. מהבחינה הזו, שיווק מוצלח בתוך גבולות ישראל לא בהכרח מבטיח הצלחה מעבר לים. בכל שוק שוררת תרבות עסקית ייחודית.

היצואן נדרש להכיר את החוקים והתקנות, להתגבר על פערים לשוניים ולהקפיד על תהליך נכון של בדיקת אמינותם של ספקים. הדרך להצלחה רצופה מהמורות אך הייעוץ הניתן על ידי גופים מקצועיים מצמצם בצורה משמעותית את הסיכון וחוסך הוצאות מיותרות.

תגובות