הסיפור המרגש של ליאור: “חגגתי בת מצווה כמו כולן”

לרובנו נדמה שלהיות תלמיד בכיתה התקשורתית זה לא תמיד קל מבחינה חברתית, אך מסתבר שההפך הוא הנכון, לפחות אם תשאלו את ביה”ס “הדר” ואת ליאור חי שזכתה להגשים את החלום שלה, ולחגוג בת מצווה כמו כל ילדה טיפוסית בגילה: “הרגשתי הכוכבת של הערב”

החלום הכי גדול של ליאור חי, תלמידה בכיתה התקשורתית בביה"ס "הדר" היה לחגוג את בת המצווה שלה כמו כל ילדה בגילה. היא חלמה על בוק, על שמלה מהודרת ועל כניסה בשטיח אדום למראה עשרות ילדים שמקבלים אותה בתשואות. ההורים של ליאור ניסו לעשות ככל שביכולתם כדי להגשים לבתם את החלום: הם שריינו מקום במועדון וקנו כל מה שצריך, אבל הבעיה היחידה הייתה שהכיתה אשר בה היא לומדת מכילה מספר מועט של תלמידים – 8 ילדים בלבד.

אולם בניגוד למה שטבעי לחשוב, ההורים של ליאור לא ויתרו כל כך מהר, והחליטו לפנות למחנכת של ליאור בעניין: "אבא של ליאור התקשר אליי ושאל אם אפשר לבקש מעוד 10 או 15 ילדים להגיע", מספרת נועה שחמון, המחנכת של ליאור. "למחרת אני ושאר מחנכות השכבה שוחחנו על כך עם תלמידי השכבה, שנענו לבקשה בחיוב והגיעו לאירוע".

לבת המצווה שנערכה במועדון "סטאר קלאב" בעיר הגיעו מרבית תלמידי השכבה, כ- 80 ילדים שרצו לראות את ליאור שמחה ומחייכת למשך ערב שלם, ואפשרו לה להגשים את החלום שלה – לחגוג בת מצווה כמו כל ילדה בגילה. תלמידי השכבה מספרים כי הם נהנו לקחת חלק באירוע ולראות את החיוך הרחב שנמרח על פניה של ליאור באותו הערב. זו הייתם עבורם זכות גדולה והזדמנות להציף את ליאור בשמחה.
הילה חי, אמא של ליאור אמרה בתגובה: "מאוד שמחתי והתרגשתי מההיענות הרבה של הילדים שהגיעו לאירוע. ידעתי שהחלום של ליאור, שנמצאת בכיתה קטנה היה אירוע גדול עם הרבה ילדים ורציתי לעזור לה להגשים אותו, והודות לנועה, שאר מחנכות השכבה וועדי הכיתות – הצלחתי".


תגובות