הבעלים של הפועל כפר סבא, סתיו שחם, בביקורת חריפה ביותר :”שעה וחצי ממרכז העיר לצומת רעננה צפון! מתיש, מייאש, מדכא, בלתי אפשרי לחלוטין”

סתיו שחם, נקלע גם הוא בפקקים בעיר הפקוקה ביותר בשרון, כפר סבא והעלה ביקורת חריפה ביותר בנושא “בכפר סבא יש היום למעלה מ – 100,000 תושבים. אני מניח שבשיקלול של 2 רכבים למשפחה, הווה אומר שכ – 100,000 רכבים מנסים לצאת מידי בוקר מהעיר כפר סבא לעבודה. והכבישים בכפר סבא? נשארו כמו לפני 20 שנה. והתוצאה? שעה וחצי להגיע ממרכז העיר לצומת רעננה צפון! שעה וחצי! מתיש, מייאש, מדכא, בלתי אפשרי לחלוטין”. 
ישראל ברקוביץ, אחד מתושבי העיר הגיב, בין עשרות התגובות שקיבל שחם :" אנחנו בבעיה רצינית העיר גדלה בנו שכונה ירוקה וסתמו את היציאה של רעננה צפון במקום לחשוב על נתיב נוסף". 

דני סובעי, עובד עיריית כפר סבא, מיהר לסנגר על בן חמו כפי שבדרך כלל הוא עושה כאשר נכתבת ביקורת נגד העירייה :"סתיו , לא נכון לא מדוייק וסתם מתסיס. כנראה התאהבת בכל הלייקים על ההתבטאויות שלך כלפי קבוצת הכדורגל . הפקקים היא בעיה ארצית ולא עירונית ומה שאפשר לעשות נעשה יעשה ואף יותר   , הרבה יותר ממה שאתה משער. תתרכז במה שאתה טוב , אתה מצויין בזה". 


תגובות