כפר סבא: 6 חברי מועצה נעדרו מישיבת המועצה הראשונה לחודש נובמבר

בישיבת מועצת עיריית כפר סבא לחודש נובמבר שהתקיימה אמש, נעדרו מהישיבה 6 חברי מועצה:  חבר המועצה אמיר גבע הנמצא בחו”ל, חבר המועצה שמעון פרץ , חברת מועצת העיר פליאה קטנר ושלושת חברי סיעת תפוח. אהוד יובל לוי, ענת קלומל ואתי הדנה. חבר המועצה היחיד מהאופוזיציה היה עילאי הר סגור הנדין. 
הישיבה הייתה שקטה וקצרה
בישיבה ה נדונו מס’ שאילתות שהעלה עילאי הר סגור הנדין

הנדין העלה שאילתא בדבר קריאת שם בית הספר הירוק על שמו של שמעון פרס ז”ל בטענה שלא חלפה שנה ממותו ועל פי מה שטענה העירייה רק אחרי שנה ממותו של האיש ניתן להחליט לקרוא על שם האיש.
בן חמו פרט את השתלשלות הדברים , בתגובה ציין הדין כי בתגובה לעיתונות תגובת העירייה הייתה שונה. 

הנדין העלה שאילתא בדבר שיתוף הציבור בנושא מהיר לעיר
סגן ראש העיר צביקה צרפתי השיב כי מתוכננים 6 מפגשים חלקם בקבוצות מיקוד וחלקם פתוחים לכל התושבים וכי עדיין לא ברור באם כל המפגשים יהיו בנובמבר.

שאילתא נוספת אותה העלה הרס גור הנדין הייתה בנושא השוואת מספר הרחובות ומוסדות הציבור הקרויים על שם נשים לאלו הקרויים על שם גברים
סגן ראש העיר צביקה צרפתי השיב כי בשכונות הירוקות יש חצי מהרחובות אשר קרויים על שם נשים וכי בשכונות החדשות ינסו להשוות עם מספר הרחובות הקרויים על שם גברים. כמובן שיבדקו ולא רק בשל היותה אישה יקרא רחוב על שם אישה אלא על פי התקנות והנהלים

המועצה הורידה מסדר היום הצעה לסדר שהעלה עילאי הר סגור הנדין בנוגע להקמת ועדת תחבורה כמו בערים נוספות שבניגוד לוועדת התנועה, תדון בנושא בעיית הפקקים, תהיה ועדה שישבו גם חברי מועצה וגם נציגי ציבור.

חבר המועצה, עמירם מילר שהשיב מטעם העירייה ציין כי בעצם מדובר באותה וועדה שתדון באותם הנושאים ותהיה כילות ולכן היא מיותרת.

מועצת העיר אישרה את העלאת שכרו של עוזר ראש העיר, דותן חסנסון מ-45 אחוז משכר מנכ:ל ל-50 אחוז משכר מנכ”ל לאחר עבודה של שנה .



 

תגובות