כיצד לבחור אופני נשים

אם את חושבת על לרכוש אופנים, לרכיבה בעיר או רכיבת שטח, כדאי שתדעי שאופניים לנשים שונות מהותית מאופניים לגברים. לכן, בכדי לרכוש את אופני הנשים אשר יתאימו לך בצורה המדויקת והנכונה ביותר, בהתאם למבנה גופך ולצרכיך, כדאי שתגיעי למקום אשר עוסק בתחום כל סוגי האופניים, אשר בו תוכלי להתאים עבורך את האופניים הטובות ביותר, בהתאם לכל הפרמטרים הרלוונטיים. בחירת אופניים חייבת להיעשות רק על ידי התייעצות עם גורמים מקצועיים המבינים בתחום ולאחר בדיקה של כל הסוגים השונים המוצעים עבורך, כאופניים עליהם את חולמת.

מדוע אופני גברים שונות מאופני נשים?

אף על פי שלכאורה נראה כי כולם יכולים לרכוב על סוג אופנים אחד, הרי שכאשר מדובר במבחן השטח, לנשים לא יהיה קל לרכוב על אופניים סטנדרטיות המותאמות עבור גברים. מקור ההבדלים בין אופני גברים לאופני נשים הינו במאפיינים פיזיולוגיים וגופניים, אשר שונים בין גברים לנשים. לכן, כאשר מדובר באופנים המיועדות עבור רכיבה הפועלת באמצעות הנעת הגוף, בכדי להפיק את המרב מהרכיבה ולהפיק את הנוחות המקסימלית הן עבור גברים והן עבור נשים, יש לבחור את האופנים האידאליות עבור כל אחד.

להזמנת אופני נשים איכותיות באתר לה מדווש – לחצו כאן

אופני נשים אל מול אופני גברים

ההבדלים בין אופני נשים לאופני גברים הינם: ראשית כל המרחק שבין האוכף לכידון באופני נשים הינו מרחק קצר יותר מאשר באופני גברים. המרחק הקצר בין שני החלקים הללו מאפשר לרכיבה באופנים להיות קלה יותר, נוחה יותר ואף מהירה יותר. כמו כן, האוכף, חייב להיות מתאים למידת הגוף. כיום, בעזרת מכשיר מיוחד אשר מצוי בכל חנות אופניים מקצועית, ניתן למדוד כל אוכף ולהתאים עבור נשים את האוכף הרלוונטי עבורן ביותר לצורך רכיבה איכותית ונוחה. כאשר מדובר בכידון של האופניים, הוא חייב להיות מותאם לרוחב הכתפיים ולגודל כף היד. מכיוון שלרוב אצל נשים רוחב הכתפיים וגודל כף היד יהיו קטנים יותר מאלו של הגברים, הכידונים באופני הנשים חייבים להיות צרים באופן משמעותי בכדי לאפשר לכל אישה לחוש תחושת ביטחון ויציבות כאשר היא רוכבת על האופניים. כאשר נשים רוכבות על אופניים, מלבד התאמת האופניים הן חייבות להתאים את נעלי הרכיבה אשר הן רוכבות איתן על האופניים. מכיוון שמדובר בפעולה אשר מתבצעת בעזרת ספורט סיבובי של כף הרגל, יש לוודא שהנעליים תואמות לכף הרגל הנשית בדיוק ושלמות.

סוגי אופני נשים

כאשר מדובר בתחום אופנים לנשים, ניתן למצוא אופנים המיועדות לרכיבה קלה ונוחה יחסית בעיר וכן, אופניים המיועדות עבור רכיבת שטח מורכבת יותר. כמובן, שכל אופניים חייבות להיות מותאמות עבור צרכיהם ומטרתם בצורה הטובה ביותר. ישנן מגוון חברות אשר מציעות לא מעט סוגי אופנים, בעלי יכולות שונות וביצועים שונים. כל אישה חייבת להתאים לעצמה את האופנים בהתאם לצרכיה ובהתאם לכל הפרמטרים הנוספים הרלוונטיים בבחירת אופני נשים.

ניתן כיום למצוא גם לא מעט אופני נשים במבצע, באיכויות שונות ועבור צרכים שונים וכדאי לפני שבוחרים את האופנים, לעשות סקר ולבדוק היכן ניתן לרכוש את אופני הנשים המותאמות לצרכיך באופן האידאלי אשר מחירם הוא אטרקטיבי, משתלם ונוח.


תגובות