קייטרינג בוטיק והמיוחדות שלו

 
כשמדברים על מלון בוטיק – מתכוונים לבית מלון יוקרתי, אינטימי משהו, עם מגע אישי שבא לביטוי גם בשירות וגם בעיצוב הפנים והחוץ. כשמדברים על יינות בוטיק – מתכוונים ליינות שמיוצרים במבשלה אישית ואפילו ביתית, ולא במפעל גדול לייצור, יינות שמציעים טעמים מיוחדים של סוגי הענבים המקומיים.

אבל, כשמדובר על קייטרינג בוטיק למה מתכוונים?

ובכן, הכוונה היא לקייטרינג יוקרתי, שלא מגיש מנות נדושות שכוללות סלטים רגילים ופשטידות שגרתיות. עם קייטרינג בוטיק אנחנו מצפים לרמה גבוהה של מזון שהכין שף מקצועי, מזון שמיוצר ממיטב חומרי הגלם ומעוצב ביד אומן.

בעיקרו של דבר אין הגבלה של קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים והוא יכול לשרת גם אירועים עם המון אורחים. מה שחשוב, שכול אירוע יטופל ויקבל את השירות הטוב ביותר.


גם טעים וגם יפהפה

קייטרינג יוקרתי מציע לא רק מנות אוכל בטעמים מופלאים שמורכבים על ידי חומרי גלם מעולים, אלא מקדיש תשומת לב רבה גם לאסתטיקה של ההגשה. אם נשווה בין קייטרינג רגיל לבוטיק, אפשר לומר בלב שקט שזה האחרון מציע יצירות אמנות שאי אפשר להישאר אדישים אליהן, העיניים זוללות יחד עם החיך…

קייטרינג זה הוא אחד השירותים הנחשקים ביותר על אנשים שמחפשים שירותי מזון בסקטור זה. זהו שירות יוקרתי שדורש מידה רבה של מומחיות בתחום הכנת המזון.

בדיקות מקדימות

סוגים שונים של ארוחות נועדו, תוכננו ובוצעו בהתאם לכול הדרישות, הטעמים וההעדפות של הלקוחות שהזמינו את האוכל ותכננו את כל הסידורים לקיום האירועים שלהם. אבל, במקרה של קייטרינג בוטיק גם משך הזמן של האירוע יילקח בחשבון.

על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות חשוב מאוד שנציג הקייטרינג יבדוק היטב מראש, בשיתוף עם הלקוח, את התאריך, השעה והמיקום שנקבעו לאירוע. זה הכרחי כדי לקבל אומדן לגבי הציוד הרלוונטי שצריך לספק ביום האירוע. וכאמור, חובה לערוך סידורים לפי משך האירוע כולו כדי להחליט לגבי מספר המנות שיוגשו בארוחה.

השפעת המיקום

יש חשיבות רבה לשטח שבו ייערך האירוע ולמיקום המדויק שבו יסופקו מנות המזון. זאת, על מנת להתאים את השירות שניתן לאירוע הספציפי. למשל, אם הארוחה תתקיים בתוך אולם שישמש כחדר האוכל, אזי יש צורך במפרטים מסוימים כמו שולחנות, אמצעי חימום והקפאה. אלה כרוכים גם בעיצוב רמת הרצפה. כלומר, חשוב לקבל מושג לגבי הדרכים בהן אפשר יהיה להכיל את כל האורחים ולהסיר את כל הסיכויים ליצירת צפיפות או מהומה.

הציוד שבו משתמשים ושמסופק על ידי הקייטרינג, צריך גם הוא להיקבע בחוכמה. הסיבה לכך היא שהציוד שנדרש לחלל סגור עשוי להיות שונה לגמרי מהציוד שנדרש לאירוע שמתקיים בשטח פתוח כמו בפטיו או בגינה.

בהקשר זה, ספקי השירות צריכים להבטיח גם אמצעי בטיחות מסוימים כשהם מציעים את שירותיהם. ציוד לחימום או להקפאה ומכשירים אחרים חייבים להיבדק על מנת להבטיח שהם פועלים ומוכנים להפעלה.

מלבד כל אלה, ספק השירות צריך לגייס את היכולת והמומחיות שלו כדי לייעץ ללקוח באשר למפרט הקולינרי שתכלול הארוחה כולה.

תגובות