בהצלחה: פנינה כרמון תמונה לנשיאה הראשונה ברוטרי כפר סבא

 
מועדון רוטרי כפר-סבא, עובר מהפך חשיבתי ומגדרי, וממנה אישה כנשיאה ראשונה של המועדון, מאז הקמתו, בשנת 1960.
הנשיאה הנבחרת ,פנינה כרמון, שימשה שנים רבות, כמנהלת המערך האמבולטורי של בית חולים מאיר בכפר סבא.

פנינה כרמון, ילידת המושבה יבנאל שבגליל התחתון, דור שמיני בארץ, בעלת תואר שני במנהל ציבורי, הצטרפה לרוטרי כפר סבא ב-2013 ופעלה בהצלחה, בשנתיים האחרונות, כמזכירת המועדון וכיושבת ראש אפיק המועדון.

רוטרי – הוא ארגון שרות עולמי, לא פוליטי, של אנשי עסקים ובעלי מקצוע מובילים בתחומם, המאוגדים במועדונים חברתיים, ללא הבדל דת, לאום, גזע או מין, המקיימים פעילות הומניטרית התנדבותית בקהילה המקומית ובעולם.

רוטרי היה הארגון הראשון בו חברו אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים במטרה לשפר את חיי קהילתם המקומית וקהילות בעולם, על בסיס פרויקטים של שירות, מכוונת מצוינות, תוך ניצול הקשרים הבינלאומיים וכישוריהם המקצועיים.

החשיבות הרבה בהעמדת אישה בראשות המועדון הוותיק, נובעת, בנוסף לאמון האישי, מהרצון למשוך נשים רבות ככל האפשר לשורות החברים ולתרום מיכולתן וממרצם למען הקהילה.

האחראיות הרבה המוטלת על כתפיה של הנשיאה החדשה, היא כפולה. ראשית, להוביל מועדון יוקרתי, עם עבר עשייתי רב שנים. ושנית, להוכיח שנשים מסוגלות לפתח רעיונות יצירתיים חדשים למען המועדון והקהילה.

פנינה נשואה לד"ר מאיר כרמון, מרצה לקרימינולוגיה באוניברסיטת בר-אילן ובמכללה האקדמית בית ברל, ולהם שלושה ילדים ושמונה נכדים.
טקס חילופי הנשיאים במועדון כפר סבא יערך ביום שישי 24.6.16 באולמי פיטאיה בכפר סבא.

 


תגובות