ארגון רוטרי מחלק פרסים לתלמידים מצטיינים

 
כמנהג מועדון רוטרי כפר סבא מזה מעל 50 שנה , מחלקת קרן המלגות של מועדון רוטרי כפר סבא , המנציחה את ותיקי המועדון וכפר סבא שהלכו לעולמם , פרסים לתלמידים מצטיינים התורמים לקהילה.

בטקס מרגש שנערך ביום רביעי שעבר ב"אשכול פיס" בכפר סבא בנוכחות 200 משתתפים חילקה הקרן פרסים לכ 30 בני נוער מוכשרים ומתנדבים. הפרסים נתרמו ע"י הקרן בשותפות עם עיריית כפר סבא.

בטקס המכובד ברכו נגיד רוטרי ישראל מר אמיל אל אסמר שציין שתנועת רוטרי ישראל חילקה השנה מלגות ופרסים בסך 2.5 מליון ש"ח . בנוסף הזכיר את תרומת מועדון כפ"ס לאזור בנושא חיילים בודדים שגם הם היו השנה בין מקבלי המלגות.

בדברי ברכתו החמים ציין ראש העיר מר יהודה בן חמו את איכות מערכת החינוך בעיר וחשיבות נוכחותן של מנהלות התיכונים בטקס זה. כמו כן ציין ראש העיר את תרומת רוטרי לאיכות הקהילה בעיר.

נשיא המועדון , עולי רשטיק בנאומו פרט כי לקרן מעל 50 שנות פעילות ומעל 1000 מקבלי פרסים. בדבריו ציטט עולי רשטיק את יגאל אלון שאמר:"עם ללא עבר אין לו הווה, ועתידו לוט בערפל".

זו דרכו של הרוטרי ועל כך עונה הקרן לחלוקת פרסים של רוטרי:
* העבר- הקרן מנציחה את ותיקי כפר סבא ויקירי העיר ומספרת את תולדות העיר בחזקת "והגדת לבנך".

* ההוה – בחלוקת הפרסים לתלמידים מצטיינים היא מביאה את סיפור הנוער של היום לתודעה רחבה.

* העתיד- בחינוך למצויינות ותרומה לקהילה נבנה ביחד איתכם עתיד טוב יותר לכפר סבא, למדינה והעם.

יובל בקנשטיין – הודה בשם מקבלי הפרסים. התיחס בהרחבה למהות רוטרי ודיבר על חשיבות ההצטיינות והמעורבות בקהילה כדרך חיים.

במרכז הערב הרצה מר אביב קנלבאום מהנדס במפעל מבת של התעשייה האווירית אשר נתן לנו "מבט לחלל" אשר כפי שאמר הוא מגשים חלום כל יום. מגיל צעיר רצה לעסוק בחלל והיום הוא עוסק בלווינים. אביב ידע לחבר יפה בין תכני ההרצאה לתלמידים המצטיינים. בהרצאתו על החלל אביב התחבר להורים ולילדים כאחד.

תגובות