מזכרות לאירועים קסומים וחשובים בחיים

 
כאשר מתכננים אירוע משפחתי או כל אירוע אחר יש לתכננו היטב ולפרטי פרטים. הפקת אירוע מחייבת תשומת לב לפרטים הגדולים והקטנים, ולאחר ששלחתם הזמנות, בחרתם מקום וחברת קייטרינג, תיאמתם עם צלם ותקליטן, כעת תוכלו לחשוב כיצד לשדרג את האירוע. כדאי לבחור אטרקציות מעניינות ומקוריות לאירוע, וכדי לשמח את האורחים שטרחו ובאו לאירוע שלכם, מומלץ להעניק להם מתנה מיוחדת ומרגשת.

מתנות לרגעים הקסומים והחשובים בחיים

לכל אירוע ניתן לרכוש מתנה ייחודית ומקורית, כיום בעלות נמוכה יחסית ניתן להזמין שלל מזכרות נפלאות ומדליקות בהתאם לסוג האירוע וכמות המשתתפים. יש מתנות ומזכרות מיוחדות לכל סוגי האירועים, ביניהם מזכרות לחתונה, לבר/ בת מצווה, לברית או לבריתה, לימי הולדת, לחינה, לשבת חתן ולכל אירוע משמעותי וחשוב אחר בחיים.

כדי לרכוש מזכרות לאירועים אין צורך לצאת מהבית ולהסתובב שעות ארוכות בקניונים ובחנויות השונות ברחבי העיר. כיום, ניתן בקליק אחד בחנות מקוונת לבחור את המזכרות המתאימות ביותר לאירוע ולתקציב, לסמן את הכמות הרצויה, להחליט האם מעוניינים במדבקה עם כיתוב אישי, לשלם, ותוך מספר ימים תגיע אליכם חבילה עם המזכרות שהזמנתם.

מזכרות ומתנות לאירועים משמעותיים בחיים

כולנו זוכרים אירועים משמעותיים בחיינו, במיוחד אירועים משפחתיים חשובים כמו חתונה, בר מצווה, יום הולדת 40, שבת חתן וכיוצא בזה. כדי לשדרג את האירוע מומלץ לרכוש עבור האורחים מתנות מדליקות וייחודיות המוסיפות עניין רב ומעניקות תשומת לב חשובה לאורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם. אין צורך לרכוש מתנה בשווי של עשרות שקלים מאחר ויש שלל מזכרות מדליקות בעלות נמוכה של שקלים בודדים ולמטה מכך.

כך לדוגמה תוכלו להזמין מזכרת ייחודית לחתונה בצורת חתן וכלה, מארזי שי בשלל עיצובים מרהיבים ובהתאמה לסוג האירוע, את המארז תוכלו למלא בשוקולדים מובחרים וטעימים, בסוכריות בצורת לבבות ובכל ממתק או פריט אחר. אגב, חשוב לציין כי ניתן להזמין קופסאות ממתכת בעיצוב ייחודי עם הדפסה או מדבקה של תמונת הזוג המתחתן או תמונה והקדשה אישית קצרה של חתן בר המצווה. כמו כן, יש מארזים מעוצבים בכחול, ורוד ובגוונים אחרים המיועדים לבריתות או למסיבות בר/ בת מצווה עם תמונה של הילד, קופסאות בצורת לב בגוונים ססגוניים ועוד.

לכל אירוע יש מזכרת מתאימה

מאחר ויש שלל אפשרויות ומגוון פתרונות ומתנות לאירועים השונים, מומלץ להשקיע בנושא מעט זמן ומחשבה. במידת הצורך כדאי לפנות לחברה המספקת ייעוץ ללקוח ומסייעת לו לבחור את המזכרת המתאימה ביותר לסוג האירוע המתוכנן, למאפייני האורחים, וכמובן בהתאמה גם לתקציב העומד לרשותכם.

כדאי לדעת כי השמיים הם הגבול בתחום המזכרות והמתנות לאירועים. אם אתם מחפשים רעיון מקורי ומיוחד תוכלו לבחור מזכרות בעבודת יד, מזכרות אלה נחשבות ליוקרתיות במיוחד. כמו כן, ישנה אפשרות להזמין מזכרות בבניה עצמית, כלומר אתם תקבלו חבילה הכוללת מארזים שטוחים שעליכם להרכיב, וכך תיהנו גם מבילוי משותף ומגבש של בני המשפחה. וגם מאפשרות למלא את המארזים בסוכריות, טושים, ממתקים ובפריטים אחרים, בהתאם לטעמכם האישי.

לקריאה נוספת בנושא רעיונות למזכרות לחתונה, היכנסו לכאן

תגובות