חברי הקואליציה שוברים משמעת קואליציונית נגד בן חמו :”איננו יכולים להמשיך ולשבת בשקט בעוד ההורים מביעים פחד ומחאה כה משמעותיים ולגיטימיים”

חשיפה בלעדית בפורטל השרון פוסט:
משבר קואליציוני חריף נגד בן חמו: אחרי חודשים של מחאה אינטנסיבית של מאות הורים מבית הספר דבורה עומר, נתגלו השבוע בקיאים חריפים בקואליציה נגד ראש העירייה יהודה בן חמו מצד חברי מועצת העיר היושבים בקואליציה.

חברת המועצה רוויטל לן כהן
הייתה בין הראשונות לקחת אחריות וכך כתבה לבן חמו "בימים האחרונים קיבלתי עשרות פניות בכל אמצעי אפשרי, המבקשות מאיתנו, כחברי מועצה, לדון שוב בכובד ראש בנושא הדרך להרחבת ביה"ס דבורה עומר. חברי לסיעה, יהודה יוגד ואני, סבורים כי תפקידנו כחברי מועצה, ובוודאי כחברי קואליציה, לא רק להיות קשובים לתושבים אלא אף לעשות כל שביכולתינו בכדי לתת מענה מספק לחששותיהם. איננו יכולים להמשיך ולשבת בשקט בעוד ההורים מביעים פחד ומחאה כה משמעותיים ולגיטימיים. תפקידנו כנציגי ציבור לדון שוב בנושא ולשקול שוב כל פרמטר. לאור האמור, אנו מבקשים לכנס בדחיפות ישיבת קואליציה לדיון בנושא".

סגן ראש העירייה איתן צנעני
חיזק דבריה "מצטרף לדבריה של רויטל וסבור כי יש לכנס ישיבת קואליציה לאלתר על מנת לדון ולקבל החלטות בסוגיה בוערת זו. אציין כי אינני יודע מי צודק במחלוקת החריפה הזו, האם העירייה או ההורים, אולם העובדה ש – 492 הורים מצאו לנכון לעתור לביהמ"ש כנגד העירייה אומרת דרשני ואני סבור כי על מנכ"לית העיריה לתת לנו, כחברי הנהלת העיר, תשובות כיצד הגענו למצב הזה שבו כ"כ הרבה הורים מביעים אי אמון בעירייה ובנו כחברי הנהלת העיר. כמובן שהדברים הם גם על דעתו של חברי אמיר קולמן".

גם סגן ראש העירייה השני, עילאי הרסגור הנדין
הצטרף ללגל המוחים "אני מצטרף לדבריה של חברתי לסיעה פליאה ולשאר עמיתיי חברי המועצה לגבי הצורך בכינוס ישיבת קואליציה בנושא הקומה השלישית בדבורה עומר. יש לדון על כך בכובד ראש".

גם חבר המועצה ממה שיינפיין הצטרף "בהחלט נכון וראוי לכנס ישיבה דחופה ולדון בנושא זה".

ברם, באופן לא מפתיע, עמירם מילר, בודד מבין המגיבים דווקא החליט לצדד בעמדת ראש העירייה וכצפוי מיהר להגן על עמדתו למגינת לבם של שאר החברים שכאמור החליטו לשבור שתיקה "אני מסכים לישיבת קואליציה כשמטרתה לחזק את עמדת העיריה בקשר לבניית הקומה השלישית, ולהפיג את חששות ההורים בקשר לנושא הבטיחות. לדעתי אין מחלוקת בקשר לצורך באמצעי בטיחות מקסימליים, ובנושא זה צריך גם ש"פ עם ההורים. איני יכול שלא לחזק את מנכ"ל העיריה שלמרות הקשיים בקשר עם ההורים עושה כל מאמץ להדברות איתם . זוהי השעה להתאחד מחדש סביב בניית הקומה השלישית , ובסופו של ההליך יהיה ביה"ס דבורה עומר סמל של תפארת חינוכית . וגאווה לציבור ההורים, התלמידים ופרנסי העיר".

לן כהן
השיבה לו "עמירם יקר, כנראה לא הבנת מה ביקשתי. אני ביקשתי לדון- לא לעשות מסיבת חיבוקים".

גם חברת סיעף מעוף רוויטל שלום צידדה במחאת ההורים לקיום דיון מיידי "מבקשת לקיים דיון הנושא חשוב מכדי שנתעלם מההורים המודאגים".  גם חברת סיעף מעוף רוויטל שלום צידדה במחאת ההורים לקיום דיון מיידי "מבקשת לקיים דיון הנושא חשוב מכדי שנתעלם מההורים המודאגים".

תגובות