שלמה שילה נבחר לתפקיד מנכ”ל עיריית ראש העין

בישיבת מועצה שנערכה השבוע, הציג ראש העיר שלום בן משה את מנכ”ל העירייה הנבחר, שלמה שילה, שיכהן החל מהשבוע בתפקידו החדש.

שלמה שילה (57), תושב העיר, נשוי ואב לארבעה, שירת בצה”ל במגוון תפקידי פיקוד ומטה ביחידת 8200 . בתפקידו האחרון כיהן כראש מטה היחידה והשתחרר ב-2004 בדרגת אל”מ.

מחזיק בתואר מהנדס תעשיה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת באר שבע.

עד כה, כיהן כמנכ”ל “החברה לפיתוח השומרון” העוסקת בתחומי יזמות, בניה, ותחבורה, בהיקפים של עשרות מיליוני ₪. שלמה הוביל את החברה דרך תכנית הבראה בתוך שנתיים ממצב של סף קריסה לרווח תפעולי ואיזון תזרימי. לפני כן, כיהן כסמנכ”ל תפעול בקרן “יד הנדיב” של משפחת רוטשילד. בתפקיד זה עסק בתפעול הקרן הכולל אחריות על תפעול המענקים, כספים, מערכות מידע, משאבי אנוש, רכש ותשתיות הארגון.

בשנים 2004-2011 כיהן במספר תפקידים בחברת “אלביט מערכות יבשה” , בין פעילויותיו בחברה, ניהול יחידה עסקית בתחום IT ומודיעין, ניהול איכות, וניהול פרויקטי IT לבקרת הגבולות.

את שירותו הצבאי עשה ביחידת 8200 ובשנים 2001-2004, פיקד כראש מטה היחידה. במסגרת תפקידו, עסק גם בתפעול ומשאבי אנוש של הארגון, תוך הובלת תהליכים אסטרטגיים, תהליכי שינוי ארגוני, תהליכי התייעלות, איחוד גופים ארגוניים, ניהול ושיפור תשתיות בתחומי מבנים, אנרגיה, רכש, לוגיסטיקה, ותקציבי קיום שוטף. בין יתר תפקידיו ביחידה, עסק במגוון תפקידים טכנולוגיים ותפקידי פיקוד.

ראש העיר שלום בן משה: “אני מברך את שלמה עם כניסתו לתפקידו כמנכ”ל העירייה. ראש העין נמצאת בימים אלה בתנופת פיתוח חסרת תקדים בשכונות הקיימות ובתהליך איכלוס וקליטת התושבים, זהו אתגר עצום לכולנו ואני מאמין ביכולות של שלמה שיצליח לקדם את פעילות העירייה לרווחת תושבי העיר”.

 

תגובות