שף פרטי או מסעדת שף

ישראלים רבים אוהבים לצאת לבילוי במסעדות ובבתי קפה, ולנוכח העלייה ברמת החיים ניתן לראות מסעדות שף רבות הצצות בזו אחר זו, בעיקר באזור המרכז. גם טרנד ה”פודיז”, אותם חובבי אוכל המשקיעים בתחביב משאבים רבים ולא מעט כסף, תורם לפופולריות הבילוי במסעדות הנחשבות של שפים מובילים, ובאינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות ניתן לראות מדי יום אלפי תמונות של מנות מושקעות ומרשימות ביופיין ממיטב המסעדות. עם זאת, לא חייבים לצאת מהבית בשביל ליהנות מארוחת גורמה, מאחר וניתן להזמין שף פרטי לביתכם וליהנות מחוויה קולינרית מדהימה ובלתי נשכחת באווירה הביתית החמימה והנעימה.

שף פרטי בבית שלכם

שף פרטי יגיע לביתכם עם כל הציוד וחומרי הגלם הדרושים להכנת התפריט שבחרתם מראש, ולמעשה אינכם צריכים לצאת לקניות, לעמול שעות ארוכות במטבח כדי להכין אוכל טעים לאורחים, ובסיום הארוחה השף והצוות שלו ינקו אחריהם, כך שאתם רק נהנים מהארוחה בביתכם ויכולים לשבת רגל על רגל וליהנות משיחות עם האורחים שהזמנתם. אגב, לא חייבים להזמין אורחים או קרובי משפחה כיוון שבהחלט ניתן ליזום ארוחה רומנטית עם נרות, שמפניה ויינות משובחים כאשר השף מעניק לכם חוויה מיוחדת ומרגשת, ומפנק אתכם בשלל מנות גורמה, בליווי הסברים ושירות צמוד.

בילוי במסעדת שף

בילוי במסעדת שף מחייב אתכם להיערך לכך מראש. יש להזמין מקום, ולעתים עליכם להתפשר בזמני הארוחה מאחר והמסעדה מלאה, אם יש לכם ילדים עליכם להזמין שמרטפית, יש לצאת בזמן כדי לא לאחר למסעדה, ואם אתם גרים במרכז עליכם להתחשב גם בעלויות חניה ובזמן הנדרש למצוא חניה פנויה. לכן, הבילוי במסעדת שף עלול להיות יקר מאוד, ולא כל אחד יכול לאפשר לעצמו חוויה זו. אמנם, במסעדת שף תיהנו מהעיצוב המרשים ומשירות איכותי, אך אין להשוות את החוויה לשף פרטי בבית המעניק לכם שירות צמוד ויחס אישי.
לכן, אם אתם תוהים מה עדיף, שף פרטי או מסעדת שף טרנדית, הרי עליכם לשקלל את כל הפרמטרים כדי לקבל החלטה. ראוי לציין כי ישראלים רבים כבר הבינו כי עדיף להזמין שף פרטי לבית וליהנות מחוויה קולינרית מדהימה ובמקרים מסוימים גם זולה יותר מאשר ארוחה במסעדה.

תפריט מותאם אישית

כאשר אתם מחליטים לבלות במסעדת שף הרי בחירתכם מוגבלת למנות המופיעות בתפריט. ידוע כי השפים לא אוהבים בקשות מיוחדות מצד האורחים, לכן יתכן כי תתאכזבו מהטעם, ואולי תבחרו מנות יקרות שלא ממש קולעות לטעם שלכם. כאשר אתם מזמינים שף פרטי לביתכם הרי מראש אתם מתייעצים עמו לגבי התפריט והוא יתאים את המנות לטעמכם האישי, אך חשוב להשאיר לו יד חופשית כדי להעניק לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן. מעבר לכך, תוכלו לבחור מנות שונות ממטבחים מגוונים, וכמובן תיהנו מחוויית הבישול במטבח שלכם על ידי שף מקצועי ומיומן שיכין עבורכם מנות מקוריות ועשירות בטעמים, מחומרי הגלם הטובים ביותר.

לקריאה בנושא: שף פרטי – לא לעשירים בלבד

 

תגובות