איך לבחור נעלי ספורט לחדר כושר?

 
בשעה טובה החלטת לרכוש מנוי לחדר כושר ולהתאמן באופן קבוע ועקבי. בחדרי כושר מודרניים ומתקדמים מציעים לרוב מגוון פעילויות ספורטיביות כמו ספינינג, הליכונים, מכשירי ריצה, מתקנים של חדר כושר עם משקולות, חוגים שונים, לרבות אימוני EMS ועוד. כדי לעסוק בפעילות גופנית בחדר כושר עליך לרכוש ציוד ספורט איכותי, לרבות נעלי ספורט המתאימות לסוג הפעילות הספורטיבית.

התאמה לסוג הפעילות הספורטיבית

כאמור, חשוב לבחור נעלי ספורט בהתאם לסוג הפעילות הגופנית שבכוונתך לערוך בחדר כושר. אם אתה מתכוון להתאמן כמה פעמים בשבוע, להירשם לחוגים שונים וכמובן ליהנות מאימונים אירוביים ומאימונים לפיתוח וחיזוק שרירים, עליך לרכוש נעלי ספורט איכותיות המתאימות לסוג הפעילות. לא תוכל להסתפק בנעלי ריצה פשוטות, ובטח שלא בנעלי ספורט המיועדות למשחקי כדור או להליכה יומיומית, לכן כדאי להתייעץ עם המאמנים בחדר כושר כדי לקבל המלצות על נעליים. לחלופין, תוכל לפנות לחברה המתמחה בשיווק נעלי ספורט מקצועיות מאיכות גבוהה המתאימות לפעילויות גופניות שונות, כך תוכל לקבל המלצות וייעוץ מקצועי לבחירת הנעל המתאימה ביותר עבורך.

בולמי זעזועים טובים

בחדר כושר יש מתקני ספורט רבים, ביניהם הליכונים, מכשירים לריצה, מכשירים לאימוני כוח, מתקני קרוס טריינר, רצועות TRX, אופניים, מתקני מתח, ספסלי משקולות וכיוצא בזה. אם בכוונתך בעיקר להתמקד בספינינג או במתקני הליכה וריצה, עליך לבחור נעלי ספורט עם בולמי זעזועים כדי למנוע פגיעה בכף הרגל וכדי להגן על הרצועות ועל יציבותך.

עליך לבחור נעלי ספורט המספקות אחיזה מושלמת של כף הרגל, עם זאת, במהלך הפעילות הגופנית הרגל מתרחבת מעט, בכחצי מספר, לכן בעת מדידת כדאי להגיע לאחר פעילות מאומצת (כחצי שעה לפחות) כדי לבחור את המידה הנכונה.

לאימונים בחדר כושר כמו קרוס טריינר, הנפת משקולות ואימוני כוח, עליך לבחור נעלי ספורט מעור נושם המאפשר אוורור יעיל של כף הרגל, בולמי זעזועים בחלק של העקב ובחלק הקדמי של הנעל, כריות אוויר להגנה על אצבעות כף הרגל וסוליה יחסית גמישה המאפשרת לכף הרגל אחיזה טובה ויציבות גבוהה. ראוי לציין כי ישנם דגמים ייעודיים לאימונים בחדר כושר של ניו באלאנס, הנעליים מיוצרות מחומרים מעולים ויש בהן טכנולוגיות מתקדמות לשיפור היציבה והאחיזה, כמו גם בולמי זעזועים חדשניים למניעת פציעות.

עור נושם וסוליה למניעת החלקה

יש מגוון עצום של נעלי ספורט בחנויות המובילות, עם זאת, לא כל נעל מתאימה לאימונים בחדר כושר. עליך להקפיד על נעלי ספורט מאיכות גבוהה המיוצרות עם סוליה המבטיחה יציבה נכונה ותמנע ממך החלקה כאשר אתה מניף משקולות, רץ, הולך או עוסק בכל פעילות אירובית אחרת. מעבר לכך, חשוב לבחור נעלי ספורט עם עור נושם, כדי לוודא אוורור יעיל ולמניעת הזעת יתר העלולה לסכן אותך במהלך הפעילות הספורטיבית.

שרוכים או סקוץ’

אם אתה מתכנן בעיקר אימוני ספינינג בחדר כושר, כדאי לרכוש נעליים המתאימות לפעילות זו, לרוב אלו הם נעלי ספורט עם סקוץ’ והברגה מיוחדת וייעודית המותקנת בסוליה ומותאמת לחיבור מושלם ובטיחותי לפדלים של אופני הספינינג. לאימונים ספורטיביים אחרים רצוי לרכוש נעלי ספורט עם שרוכים כדי לסגור היטב את הנעל ולמנוע פציעות מיותרות.

עיצוב

כאשר אתה מופיע לאימונים בחדר כושר לבטח אתה מעוניין להיראות במיטבך, לכן כדאי לדעת כי יצרני נעלי הספורט מציעים שלל דגמים במגוון עצום של צבעים ועיצובים.



תגובות