ביקור נגיד הרוטרי במועדון כפר סבא

 
ביום ראשון שעבר התקיים ביקור חגיגי של נגיד רוטרי ישראל, מר אמיל אל אסמר בכפר סבא.
הביקור החל במועדונית ארזים" המאומצת ע"י מועדון רוטרי כפר סבא, הן בהתנדבות אישית של חברות וחברי המועדון בעבודה עם הילדים בשעות אחרי הצהריים, הן עם תמיכה בצרכי המועדון מבחינת ציוד, נגנית ושעורים פרטיים וכלה בעריכת ימי כיף, טיולים, יציאה לסרטים וכו’
השנה נוספה פנימיית עלומים לגופים המקבלים תמיכה דומה מהמועדון.

בהמשך ביקר הנגיד בכיכר הרוטרי ברח’ הכרמל פינת הרצל ומשם לפגישה בלשכת ראש העירייה.
מר יהודה בן חמו קיבל את הנגיד ואת נשיא המועדון, עולי רשטיק והמלווים בחום רב, הדגיש את הקשר המצויין בין רוטרי לצרכי העיר והקשר עם צוות העירייה וראש העיר. בסיום הפגישה העניק הנגיד לראש העירייה את דגלון הנגיד.

מלשכת ראש העיר יצאה הפמליה לישיבת הנהלת המועדון בבית משפ’ גונן בה הוצגו לנגיד הפרויקטים בהם מעורב המועדון, בקהילה, במקצוע, בקשרים בינלאומיים ופעילות פנים מועדונית.

אחרי ארוחת ערב חגיגית בבית משפ’ רשטיק בניצוחה של צילה רשטיק ועוזרותיה תמי ברכה ופנינה גונן הגיע הנגיד לישיבה חגיגית במועדון בה הוא הציג את התנהלות רוטרי ישראל, מצב המועדונים והקשר מול רוטרי העולמי.

הנגיד הדגיש את חוזקו ומיוחדותו של מועדון כפר סבא ומקומו כאחד המועדונים הטובים ברוטרי ישראל עם השתתפות רבה של חברי המועדון בפעילות צוות הנגיד.

לסיכום, ביקור מרשים ומעניין המציג את מקומו המיוחד של מועדון רוטרי כפר סבא, הן בתוך קהילת המתנדבים הגדולה בעיר והן ברוטרי ישראל.


תגובות