בעקבות רוויטל לן כהן: חבר המועצה יהודה יוגד פרש גם הוא ממרצ

 
חשיפה בלעדית בפורטל השרון פוסט: בעקבות פרישתה של חברת המועצה רוויטל לן כהן ממפלגת מרצ, פרש השבוע גם חברה לסיעה יהודה יוגד.

השניים ככל הנראה יקימו סיעה עצמאית במועצת העיר ויפרשו מהקואליציה.

חבר סיעת מרצ הפורש, יהודה יוגד:"מתחילת הקדנציה חלו בתוך הסיעה בכפר סבא תהליכים של חוסר שותפות ושיתוף פעולה בתור התחלה שהלך וגבר עד לכדי מידור מוחלט מתהליך קבלת ההחלטות. כאשר לא הייתי מוכן לאופן שבו הסיעה התנהלה התחיל מסע הכפשות ורדיפה אישית שלי ושל בני משפחתי. אני מרגיש שבאתי לתת ולתרום ואיך שנגמרה מערכת הבחירות "הכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת". במצב הנוכחי נוכח תחושת הרדיפה האישית המתמשכת מאחד והיעדר התמיכה ומשבר האמון הקשה שנוצר אין מקומי עוד במפלגת מרצ. חשוב לי להודות לכל אלו שתמכו והבינו את הצעד שאני עושה. אמשיך להיות פעיל לטובת הדברים שחשובים בעיני עם אנשים שאני מאמין בהם". 

יו"ר הסיעה עילאי הרסגור הנדין :" צר לי על כך שיהודה יוגד בחר לפרוש ממרצ ולהכפיש את הסיעה שבמסגרתה הוא נבחר. מרצ תמשיך לפעול לטובת תושבי כפר סבא שבשמם אנו נמצאים במועצת העיר". 

תגובתו של מזכ"ל מרצ, מוסי רז: "מרצ ויו"ר מרצ זהבה גלאון תומכות באופן מלא בחברי סיעת מרצ בכפר סבא, עילאי הרסגור-הנדין ופליאה קטנר, ובשליחותם הציבורית למען תושבי העיר. פעילותם והישגיהם משקפים במובהק את ערכי מרצ. אנו עוקבים בסיפוק אחר עבודתם, בין השאר בפרוייקטים הסביבתיים פורצי הדרך, הפיכת העיר לפלורליסטית ויחס שווה אל כל הזרמים ביהדות, השינוי המקיף בתחומי הנגישות, הקשרים הבינלאומיים, החינוך והקהילה, ומחזקים את ידיהם בהמשך פעילותם המבורכת והחשובה". 




תגובות