ביום שני זה קורה: הסופרמרקט השנוי במחלוקת ברחוב הגליל פינת הכרמל נפתח לקהל

חשיפה בלעדית בפורטל השרון פוסט:”ביום שני השבוע זה קורה: אחרי שנים של התנגדויות ודיונים אינסופיים הסופר מרקט ברחוב הגליל פינת הכרמל בכפר סבא נפתח. התושבים מתנגדים. 
יו"ר המועצה לפיתוח מקיים, פנחס כהנא:"מיקום גרוע ביותר. איך מאשרים דבר כזה. מי ידאג למרחב הציבורי ולאיכות החיים בשטח הציבורי. זה מיקום לסופר? חכו שיתחילו לפרוק סחורה, ושאנשים יחנו לא טוב לדקה רק לקנות משהו. לא שמתם לב שבמקום זה ליד מעברי חציה ומקום הומה תלמידים, אז מה אם עוברים שם מאות ילדים, ואנשי השכונה. עסקים קטנים שהשכונה צריכה נדדו משם, מכבסה, וטרינר, שירותי דאר…". 

ירון יערי מוועד ההתנגדות:"עיריית כפר סבא אישרה הקמת סופרמרקט ברחוב הגליל 31, בניגוד לתנאי שאת הפריקה יבצעו משאיות קטנות, אלא מה- מגיעים למקום משאיות גדולות שלא מצליחים לפרוק סחורה אלא על רחוב הגליל.
ביום חמישי משאית גדולה ניסתה לתמרן לתוך "חצר הפריקה" ולא הצליחה וכך עמדה וחסמה את כל המדרכה וחלק מהרחוב, שגרם לסכנה להולכי רגל שנאלצו ללכת באמצע הרחוב.
משלא הלך לפרוק סחורה "בחצר הפריקה", הזיזו את המשאית לכל רוחב רחוב הגליל במשך 7 דקות ופרקו סחורה.
תתחילו להתרגל למחדל הזה, הבעיה הגדולה שזה מסכן חיי אדם". 

מהעירייה נמסר:" מדובר בעבודות שיפוץ של סופרמרקט המבוצעות במרחב הפרטי ועל פי היתר במסגרתן בוצע חיבור לביוב במרחב הציבורי. יש לציין כי העירייה התנגדה לפתיחת סופר במקום ובעלי הנכס הגישו ערעור לועדת ערר שאישרה את בקשתם". 

תגובות