מכונת קפה למשרד – יוקרה לעסק ופינוק ללקוחות ולעובדים

 
לקוחות שממתינים לשירות, יפיקו תועלת רבה ממכונת קפה שמוצבת בעסק. לכן, אם העסק שלכם הוא סוכנות רכב, מוסך, מספרה, מכון ספא, מרפאה וכן הלאה… למה לא להנעים את זמנם של הלקוחות הממתינים בצורת ספל קפה חם עם ניחוח וארומה שקשה לעמוד בפניהם?

משקה טעים שמופק מתוך מכונת קפה למשרד לא רק משפר את הסבלנות של האנשים שמחכים לשירות, אלא מוסיף גם אווירת יוקרה לעסק שלכם. זאת ועוד, עם מכונת קפה אוטומטית, העובדים שלכם לא צריכים להיות מלצרים מיומנים כדי להכין כוס קפה משובח ללקוחות הממתינים.

רוצים לשפר את מצב רוחם של הלקוחות שלכם?

בימינו, כשהכול נעשה במהירות דרך האינטרנט, ואנשים כבר לא רגילים להמתין שעות בתור כדי להסדיר עניינים או לערוך קניות, לרבים יימאס לחכות עד שיקבלו מכם את השירות והם עלולים להיות חסרי סבלנות ולצאת מהעסק לפני שהספקתם בכלל לפנות אליהם… מה שיכול לגרום להפסד של מכירות פוטנציאליות.

אם במשרד שלכם יש מכונת קפה אוטומטית, תוכלו להציע ללקוחות הממתינים מבחר משקאות טעימים. לא רק שהלקוחות ירגישו כאילו הענקתם להם פינוק נעים ומיוחד, אלא הם גם יקבלו משהו להתעסק בו בזמן ההמתנה. ותוך כדי לגימות מהמשקה החם והטעים, גם קוצר הרוח יירגע והסבלנות תשתפר.

הכנת משקה ממכונת הקפה זה לא מדע מסובך

לאחר שתתקינו מכונה אוטומטית לקפה במשרד, כל מה שתצטרכו לעשות זה ללחוץ על כפתור או שניים, והמכונה כבר תעשה את העבודה בשבילכם. מכונות אלה נהדרות למשרדים עמוסים, כי אז אפשר להציע משקה טעים ללקוחות מבלי להעסיק מלצרית מקצועית. העובד יכול להכין את המשקה ללקוח תוך כדי העבודה השוטפת שלו ולעזור בשמירה על מצב רוחם הטוב של הלקוחות הממתינים.
איך ליצור בקלות אווירה יוקרתית במשרד שלכם?

בעזרת מכונת הקפה תוכלו להעניק למשרד שלכם מגע של סטטוס ואלגנטיות. אנשים נוטים לקשר אספרסו עם יוקרה. כשאתם מציעים קפה איכותי ללקוח הממתין, הוא יתרשם מאוד מהעסק שלכם. כאשר תכבדו את הלקוח במשקה טעים בזמן ההמתנה לשירות, הוא ירגיש שמדובר בעסק רציני שאכפת לו מלקוחותיו.

ועוד לא אמרנו מילה על היתרונות לעובדים, במשרד שמציע מכונת קפה…

כבר שמעתם לא פעם שההשקעה הגבוהה ביותר של כל עסק היא תמיד באנשים – משכורות, הטבות, גיוס, אירועים של החברה והרשימה עוד ארוכה… מכונת קפה במשרד היא חלק מהשקעה זו.

על ידי התקנת מכונת קפה אתם מפנקים את העובדים בקפה איכותי בכול פעם שמתחשק להם קצת קפאין ומשקה חם ומזכים את העסק שלכם ביתרון גדול. חשבו על כל אותן פעמים שבהם העובדים עזבו את שולחן העבודה כדי להרתיח מים בקומקום, או יצאו לבית הקפה הסמוך כדי לשתות משהו.

עסקים מאבדים דקות עבודה רבות ויקרות בכול שבוע שמתבזבזות על הכנת תה או קפה… מכונת קפה במשרד, לא רק מספקת משקה בטעם נפלא, אלא מיעלת את העבודה ומגדילה את התפוקה של צוות העובדים שלכם.

לכמה סיבות להתחיל את הבוקר עם קפה לחצו פה

תגובות