כיצד לאתר נכסי נדלן להשקעה בניו יורק?

 
הערכות שונות מלמדות שאלפי ישראלים מושקעים כיום בהשקעות נדלן בניו יורק ועוד רבים וטובים מחפשים השקעות נדלן להשקיע בהן. שוק הנדל"ן האמריקאי ובפרט הניו יורקי מושך אליו משקיעים מכל העולם, והישראלים מוצאים בו הזדמנויות רבות להרוויח. אך בשביל זה צריך לדעת כיצד לאתר נכסי השקעה מתאימים.

לפני שנסביר כיצד מאתרים נכסי נדל"ן להשקעה בניו יורק, נסביר בקצרה מדוע בכלל ישראלים פונים לשוק הנדלן האמריקאי ובפרט מדוע הם מחפשים השקעות נדלן בניו יורק 7 שנים אחרי המפולת הכלכלית הגדולה.

המפולת שהאמריקאים עדיין מלקקים את פצעיה ומה שקרה לאחר מכן, עד היום למעשה, היא ההוכחה מדוע שוק הנדל"ן של ארה"ב שונה מכל שוק נדלן אחר בעולם. ארה"ב יודעת להמציא את עצמה שוב ושוב, לקום מהקרשים ולחזור להיות המדינה שכל אחד בעולם חולם להגיע אליה וכל אחד רוצה להשקיע בה. אז נכון שיש ספקות ויש לא מעט שאלות האם המפולת ההיא יכולה לחזור, אך להבדיל משווקים אחרים בעולם, השוק האמריקאי תמיד מצליח לחזור ולשגשג וזו הסיבה שהוא גם מוקד למשיכה עבור משקיעים ממקומות שונים, כולל ישראל.

כיצד נאתר השקעות נדלן בניו יורק

על מנת לאתר השקעות נדלן בניו יורק יש לבצע הליך מקדים של מחקר. ההליך יכול להתבצע באופן עצמאי, באמצעות סקירה של אזורים ושכונות בהן ניתן להשקיע. הסקירה תכלול סוגים של מבנים, אופי האוכלוסייה, סוג הפיתוח שקיים במקום, עלויות הנכסים, מגמות השוק באזור, סוג המסים המוטלים על בעלי נכסים ועוד. כל אלה יעזרו לנו לדעת למה בדיוק אנחנו נכנסים. לאחר מכן נוכל לבצע השוואה בין כל האזורים ולהחליט איפה הכי משתלם לנו לרכוש נכס להשקעה.

אופציה אחרת היא לבצע הליך מחקרי דרך חברות השקעה, דרכן נשקיע את כספנו בהשקעות נדלן בניו יורק. חברות אלו מתמחות בביצוע מחקר שווקים ובפרט מחקר נכסים על מנת לאתר מקומות בהם ניתן ומשתלם להשקיע. החברות מציעות למשקיעים דרכן אפשרויות שונות ואלה בוחרים באיזה שכונות להשקיע ובאיזה סוג נכסים. הם יכולים להשקיע בדירות משפחתיות, סינגל פמילי, או דירות קונדו, דירות אשר נמצאות בתוך מתחמי דיור.

כפי שאנחנו יודעים ניו יורק היא עיר מאוד מגוונת, הן מבחינת האוכלוסייה שחיה בה, סוגי הדיור והמבנים, והן מבחינת אופי השכונות. לכן חשוב מאוד לא לקחת נתונים של שכונה אחת ולהכיל אותם על שכונות אחרות. כל שכונה שונה מאחרת, ועל כל שכונה יש להסתכל בצורה שונה. עם זאת האופי של העיר והמרכזיות שלה הופכות אותה לאחת הערים המבוקשות ביותר בעולם למגורים ועסקים. לכן ההשקעה בה הרבה יותר משתלמת מהרבה ערים אחרות בעולם, גם אם מדובר בערים שמציעות נכסים במחירים נמוכים ובתנאים הרבה יותר טובים מאשר ניו יורק.

תגובות