כיצד להשיג הלוואה בתנאים נוחים?

 
סקרים שנערכו לאחרונה גילו, שסך החובות של משקי הבית בישראל מגיע לסכום כולל של למעלה מ-400 מיליארד שקל, ולמעלה מ-40 אחוז מהציבור הישראלי נמצא במינוס, 53 אחוז מהישראלים נמצאים בתהליך של החזר הלוואות שאינן משכנתא ו-36 אחוז מהישראלים לקחו הלוואה בשביל לכסות את המינוס.

לא פחות מהעובדה שהמספרים מלמדים אותנו על המצב המסובך של הישראלי הממוצע, הם מלמדים אותנו עד כמה חשוב להתנהל נכון מבחינה כלכלית על מנת שלא להגיע למצב של מינוס ממנו אי אפשר לצאת. בין היתר באמצעות נטילת הלוואות בתנאים נוחים, לא משנה אם זו הלוואה לשימוש פרטי או הלוואה לשימוש עסקי.

ישראלים רבים לוקחים הלוואות לכיסוי חובות, מתוך מחשבה שעדיף להם להיות חייבים לבנק או לגורם חוץ בנקאי כתוצאה מנטילת הלוואה מאשר להיות במינוס או בחוב לגורם אחר. על מנת שזה יהיה נכון, יש לקחת הלוואה בתנאים נוחים. נכון הדבר גם בשביל שלא נגיע לסיטואציה בה תנאי ההלוואה יהפכו קשים מנשוא ויגרמו לנו להיכנס לחובות גדולים יותר. לכן חשוב שנלמד כיצד לוקחים הלוואה בתנאים נוחים

הלוואה בתנאים נוחים – זה אפשרי

בשביל ליהנות מהלוואה בתנאים נוחים יש לבצע מספר תהליכים מקדימים.
ראשית, יש לבחון היטב מה גודל ההלוואה שאנחנו צריכים לקחת. הלוואה שאנחנו מבקשים לקחת היא בדרך כלל האופציה האחרונה שלנו, אופציה הכרחית שהיינו מעדיפים לוותר עליה. בשביל שלא ניקח הלוואה שהיא מעבר ליכולתנו, חשוב שניקח הלוואה בסכום מדויק לצרכים שלנו.

שנית, עלינו לבחון את יכולות ההחזר שלנו לאורך זמן. לשם כך עלינו לבחון מה הן ההכנסות וההוצאות שלנו. מן הסתם עלינו לקחת בחשבון שדברים עלולים להשתנות, כאשר תמיד עדיף להסתכל על שינויים שעלולים לצוץ מהכיוון השלילי, כך לא נהיה מופתעים. קחו בחשבון שעם הזמן גם יוקר המחייה גדל ועל כן גם ערך הכסף שיש בידכם משתנה.

שלוש, עלינו לבצע השוואה בין מספר מקורות מהם אנחנו יכולים לקחת הלוואה. ההשוואה צריכה להתבצע בפרמטרים של ריביות על הלוואה, החזר הלוואות, הון עצמי ראשון שנדרש מאיתנו, מהירות קבלת ההלוואה, סוג הביטחונות שהמקום דורש, סוג המקום ממנו אנחנו לוקחים את ההלוואה, אמינות המקום. כאשר יהיו בידינו כל הפרטים והמידע אודות ההלוואה נוכל לערוך השוואה מקיפה ולגלות מה הם היתרונות והחסרונות של כל אחת מההצעות שיש בידינו.

חשוב להבהיר, ישנן בשוק הלוואות בתנאים מאוד נוחים הן לצרכים אישיים והן לצרכים עסקיים. הלוואה טובה יכולה לקדם אתכם בצעדים משמעותיים למקום אליו אתם רוצים להגיע, לא משנה אם זה יציאה מהמינוס או לחילופין להקמת עסק חדש. מה שאתם צריכים זה להחזיק במידע הרב ביותר שאתם יכולים להשיג עוד הלוואות, ולדעת לנתח אותו בצורה נכונה. רק כך תוכלו לעשות בו שימוש נכון ולהפיק תועלת מרבית מהלוואה בתנאים נוחים.

תגובות