אשל ארמוני מונה כצפוי למנכ”ל משרד השכון ומקדם דיור למשתכן בראש העין

 
הבוקר, הגיעו לביקור בעיר, שר הבינוי יואב גלנט ומנכ"ל המשרד, אשל ארמוני כדי לעקוב מקרוב אחר התפתחות התשתיות במתחמים של השכונות החדשות. במהלך הביקור, נערך סיור במתחמים החדשים וכן נערכה פגישת עבודה.

בפגישת העבודה, סוכם כי בעקבות דרישתו של ראש העיר שלום בן משה, לשיווק ייחודי עבור תושבי העיר, במכרזים הקרובים של מחיר למשתכן, שייצאו בעוד כחודש, ישווקו כעשרה אחוזים לבני המקום, וכן עשרה אחוז נוספים בהינתן תוספת שב"ס ע"י העירייה. בהיקף היחידות שנותרו, הצפי הוא כי במהלך חמש השנים הקרובות בעלי זכאות יוכלו למצוא את מקומם בעיר.

אשל ארמוני, מנכ"ל משרד הבינוי אמר כי הסכם הגג בראש העין הוא הטוב ביותר, וכי בעקבות הדרישה של ראש העיר, הפרויקט של מחיר למשתכן בהנחה מוזלת לתושבי המקום יחל בראש העין ויפעל גם בכל הערים בארץ.

ראש העיר שלום בן משה בירך על ההבנה של משרד הבינוי שיש להעניק לתושבי המקום דירות במחיר מוזל והודה לשר על שיתוף הפעולה. עוד הוסיף ראש העיר כי הגעתם של אוכלוסיית התושבים החדשים לעיר מבורכת אך שילוב של התושבים הקיימים במארג השכונות החדשות חשוב גם הוא ולכן יפעל לקידום הנושא.

ביחס לתשתיות בשכונות החדשות, מנכ"ל המשרד אשל ארמוני אמר כי חל שיפור ועדיין, יש אתגרים רבים לקראת האכלוסים העתידיים ועמידה בלוחות זמנים ראליים להכנת התשתיות בזמן לפני כניסת התושבים החדשים. שר הבינוי הודה למנכ"ל המשרד על המעורבות והמעקב השבועי מקרוב ואמר כי אין ספק שנעשה שינוי. עם זאת, יש עוד עבודה רבה וחשוב לפעול באופן מיטבי ולעמוד בזמנים בהתאם לשלוש עקרונות: בטיחות, איכות, ועמידה בלוחות הזמנים ולכן חשוב לבצע את כל עבודות העפר הכבדות לפני כניסת התושבים.

תגובות