לראשונה בכפר סבא – אקסטרים מייקאובר: שאפו למאות שהתגייסו לעזרת משפחה במצוקה

 
ראיתי הרבה דברים מזעזעים בחיי אבל הסיפור הבא היה קשה במיוחד: ביום שלישי לפני כשבועיים וחצי הגעתי לביתם של אב וחברתו הנמצאת בהריון חודש תשיעי המתגוררת עמו ועם שני ילדיו הקטנים בכפר סבא.

בלי להיכנס לפרטים רק אומר כי הבית נראה היה מזעזע. אחד המקרים הקשים שראיתי.

אין אפילו מקרר פועל לשים אוכל. (מקרר לא פועל), אין מיטה. אין בגדים. אין תנאים.

פניתי וביקשתי עזרה מהציבור s.o.s ובתוך שעה כבר התחילו לזרום התרומות! עם ישראל במלוא תפארתו!

במהלך השבוע הראשון שבו בעצם הסתיים כמעט כל האקסטרים מייקאובר הגיעו מאות אנשים טובים ונפלאים ותרמו מכל הבא ליד: כמויות אוכל שיספיקו לו לשבועות הקרובים, כסף, ביגוד, הנעלה, חפצים, ריהוט ועוד.

זה היה נפלא! כה עוצמתי, כה מרגש, הנתינה, ההתגייסות, העזרה אפילו בניקיון וסדר הדברים. מכל הארץ באו. מהדרום ומהצפון. ממזרח וממערב.

אין מילים היכולות לתאר את היופי והקסם שאפף אותנו בדירה – לראות את האנשים הטובים זורמים לבית עם תרומתם.

לא כולם הסכימו שאחשוף אותם, תרמו בשקט ובצנעה, ודאגו, התעניינו והיו בקשר מאחורי הקלעים. (אם בכל זאת מי מהתורמים יתחרט מיד אוסיף את שמו – בבקשה לפנות אלי iritmark@gmail.com

כאן אני רק רוצה לומר תודה גדולה גדולה וענקית לכל מאות האנשים שכתבו, סימסו, התקשרו, העשרות שבאו והביאו ותרמו ונתנו וחיבקו, שבאו אפילו מירושלים לנקות
והכי מדהים היה לראות את האהבת חינם הזו. בלי שאלות. בלי לשפוט. מכל הלב.

הדירה שינתה פניה. לא יאומן מה שקרה שם ב – 24 שעות.
התגייסות פנומנלית מכל הארץ.

נתחיל בתודות: אז כאן זה אולי נכתב בשורה אבל כל האנשים שאזכיר כאן היו איתי בקשר רצוף, רובם יומיומי – הביאו, דאגו, התקשרו, ניווטו, התרימו אחרים – כל מה שאכתוב לא יוכל לתאר עד כמה גדולה הייתה עזרתם. מלאכים אתם חבריי! מברכת אתכם שתקבלו פי כמה וכמה, אמן!

תודה מהלב לליאור חיות קבלן מת"א שהגיע בשעה 2400 עוד באותו הלילה בו העליתי את הקריאה לעזרה. ליאור המלאך שהפך לחבר ארגן כל כך הרבה דברים שאני מקווה שלא אשכח ונתחיל עם התרומות הראשוניות, ולאחר מכן התרים סלון וריהוא יפהפה, שיש חדש חדש למטבח, שוחח עם חברו קבלן שהביא את השיפוצניק הנפלא ראשו – המומלץ בחום. ראדו עבד 24 שעות ברצף ועשה עבודה נפלאה!! וכל הזמן היה בקשר כמובן לגבי הצרכים שהתעוררו. 

ממליצה לכם בחום להזמין אותו לעבודות כי ברגע שהוא מתחיל הוא לא עוצר ועושה עבודה מ ע ו ל ה !! איש נפלא!!
== הטלפון שלו 050-2445673 ==

אבי שרגא המתנדב טוב הלב, רכש מכספו מיטה ומקרר למשפחה. תודה רבה על הכל! 

ברוכי וייס התרים צבע מחנות הצבע בוריה ברחוב רוטשילד, 

אמנון בן שמואל תרם את המטבח הנהדר, חמוטל שריר הנהדרת גייסה במיידי את כל הגרייט שייפ שהעמיסו ומילאו את כל הרכב בים של תרומות ועוד המון דברים שהביאה! 

תודה רבה לסיגל גרינברג פיצ’ון שסייעה מהרגע הראשון ועשתה נגלות לתל אביב להביא ציוד, גלית גרינברג שהגיעה לסייע ובשקט בשקט ניקתה שעות, שי ושירלי שהגיעו כששירלי רגע לפני לידה ועזרו המון המון, שון בריל חברי ועודד זרגרי שמיד שלח פיצה עוד בערב הראשון – לשניהם תודה על הכל!

רחל איגר שקנתה בגדים ובאה לבקר וליה חולי חברתי האהובה שבישלה את האוכל הטעים שלה למשפחה.

דידו חדד הבעלים של "החומוס של דידו", תרם לנו ארוחות נהדרות למתנדבים בשעות שהיינו שם, 

גליה דביר תרמה בעצמה והתרימה את יינות ביתן בתלושים. 

ענת בורקו המדהימה שהתרימה חבריה הנפלאים והגיעה לסייע. תודה!

ששי אהרון מחברת פלסאון שהפל לחברי טוב הלב שתרם מהרגע הראשון והתרים הרבה מאוד פריטים מעולים וחדשים מהחברה המצויינת בה הוא עובד. 

תודה לסמנכ"ל העירייה שסייע רון קוגמן ולדוד תורג’מן מעיריית כפר סבא שעזר המון המון – תודה אישית לך איש יקר על ה כ ל ! אתה איש טוב ואם זה היה תלוי בי אתה עובד השנה של עיריית כפר סבא עם כל הרגש והאכפתיות שלך. ולחברי אלי אליהו הנשמה הטובה גם תודה. 

תודה לאור גרונדלנד המקסימה ממש שתארח את הילדים לקייטנה בכל אוגוסט. תודה!! ההצעה שלך נדיבה מאוד!!

תודה לחנן שפגט הנהדר מגלי השרון שמיד נעתר לבקשתינו לארח היום את הילדים ליום כיף בברכה. תודה!!

תודה לנצח אברהם על הריסוס!

תודה לרונן המלאך שבא כל פעם לתקן בהתראה קצרה. 

תודה לציבי אלון המלך שמיד שלח את העובדים שלו להעביר עם משאית ההובלות שלו את המטבח ואפילו עזר בעצמו. אוהבת אותכם חברים שלי! ציבי כרגיל אף פעם לא מאכזב! 

גיא פופ מקיוסק הבונבון ברחוב ויצמן בכפר סבא, תודה נשמה!!
גיא תרם שקעים חדשים לכל הבית ושלח את אופירוש החשמלאי התותח לבצע מיידית את העבודה!

והאלופים האלה סגרו לנו את הלילה עם עוד התנדבות מופלאה. תודה ללירן סיטבון ילד פלא שבנה בעשר אצבעות את חברת ההובלות המוערכת שלו "אלופי ההובלות", לירנוש גם נענה לבקשתי והוביל לפה ארון יפהפה חדש שתרמה רונית ועוד ארון חדש שהוא הביא תודה לירן
תודה על הכל! לך ולכל הצוות.

תודה לליאור מייק והחברות המקסימות שלה! צדיקות! מזה כמה ימים שהן אספו והשקיעו ונמצאות בקשר טלפוני איתי. הגיעו עם מתנות מפוקס ושקים מלאי כל טוב ואייפד לילד ו…2500 תלושים לרכישה באיקאה!! שימחתן מאוד מלאכיות! אני מאחלת לכם שתראו רק אור וברכה בכל שתעשו
ת ו ד ה גדולה מאוד!!

בועז ניר שהרים והסיע ברכבו, חבר המועצה יהודה יוגד ואילן ערב שהגיעו וסייעו בהעברת הריהוט. תודה!!

תודה ענקית גם ליוסי פרץ מחברת השליחויות ׳תביא לי׳ שהתנדב להסיע את 2 ארזי העופות שנתרמו עד כפר סבא!

שלומי ולימור מהרמוניקה תל מונד המקסימים תרמו מקלחון חדש חדש מהמם ממש ושולחן ושידה יפהפיים. תודה!

נב ואבשלום תרמו פלזמה 50 ונעליים מהחנות לילדים ועוד- תודה רבה רבה!

יוסי סרודי מחברת ח.י באמצעות יקי והעובדת הנפלאה שסירבה לומר לי את שמה 🙂 אתם מקסימים ממש!!

תודה לנועה מאמדוקס על המחשב את מותק אמיתית, תודה לטלי גרינברג חברתי המאמי שהגיעה עם סלים. 
תודה לחן חן, מיכאל טראוריג, וכל ההמון המון שהלכו ובחרו ומיינו וקנו בסופר מרקט כל כך הרבה דברים נהדרים. 

תודה לשקד על המזגן החדש חדש אתה מדהים!!

לשלי גולשמידט, לדנה דורי ובעלה ערן, שליוו אותי כל הזמן ודנה דורי אין דברים כמוך – באה והלכה וחזרה וכל פעם עם ידיים עמוסות כל טוב ובעלה ערן הנגר המעולה – ממליצה עליו בחום!! שעזר המון. 

ענבר קציר המדהימה שהביאה בנוסף למבט הטוב גם כל כך הרבה איתה וגם את משפחתה סחפה!

 לכל החברים, השותפים, האנשים הטובים שבאו, תרמו, התעניינו, התקשרו, סימסו וליוו אותי מהיום הראשון וגם אלה שהצטרפו בדרך ולקחו חלק בפרוייקט הראשון מסוגו שנעשה בכפר סבא: אקסטרים מייקאובר לבית המשפחה ששינה פניו במהפך מדהים ומרגש עד דמעות!

בשם המשפחה ובשמי:
ת ו ד ה! המשפחה כולם מבקשים להודות מכל הלב ויש להם להם לב חם וענק לכל האנשים הטובים הכל כך רבים שהתגייסו ! בלעדיכם זה לא היה קורה ! הילדים מאושרים וכולם פה בעננים מכל מה שקורה אותם.

החברה של האבא בהריון ועומדת ללדת והיא באופן אישי רוצה גם להודות לכל מי שדאג לכל מה שהיה חסר בבית.. (כשהיא תלד נעזור לה עם מה שצריך) 
האבא עצמו ללא מילים. מתרגש מכל התכונה והמהפך שעשינו לו ולילדיו.
ברכות מכל הלב ותודה! לכל בעלי המקצוע שפינו מעצמם ובאו ותרמו פה ימי עבודה אני מאחלת לכם פרנסה בשפע ושיחזור אליכם פי מיליון ! מגיע לכם !

ירון חגי מיה, שירלי שינדהיים, סיוון פישמן בת אל עשור ועדי עובדיה היקרה שממנה הכל התחיל כשפנתה אלי בדאגה..וביקשה שאסייע — כל חבריי הטובים שסייעו ותרמו בדרכם. תודה לכם. אוהבת אתכם. 

*חיים ימין השרברב -052-8313546 והגיע באמצע יום עבודה שלו ועבד שעתיים.

*נעלי דורין וייצמן 130 כפר סבא שתרמו סנדלים לילדים .

*רשת " מור" שתרמו מוצרי נקיון וייצמן 118 כפר סבא.

*אייל ועופרה רותם.אייל הוא מאמן כושר ואשתו המדהימים מתל אביב שתרמו בגדים לכל בני המשפחה ומנשא לתינוק. ( נסעו להורים ביבנה במיוחד להביא מעיל עור חדיש יפיפה לסבא). גויסו על ידי עומר דווידוביץ הנפלא וטוב הלב שגם תרם אישית וגם סחב את כל השקיות במונית מיוחדת מתל אביב…

*טוהר אמינוב ואייל בכר המדהימים זוג ליצנים וקוסמים מכפר סבא – תרמו המון ביגוד לבני המשפחה, עגלת תינוק צעצועים לילדים ומתנות לתינוקת העומדת להיוולד – 3 סטים חדשים של חליפות יפיפיות ארוזות דנדשות..

*הדר ואמיר מינקובסקי שתרמו ואף שינעו על חשבונם ובסיועו של אח של אמיר ביום חמישי בלילה לאחר העבודה- שידת החתלה ושידה לחדר שינה- יפיפיות. טוהר הפנתה אותי להדר;שתיהן חברות במאמות כפר סבא.

*יהב טרוסמן 050-2727003 טכנאי מחשבים מהוד השרון שלקח מהבית והחזיר למחרת – מחשב נייד לאחר פירמוט והתקנה של תוכנות – שתרם עומר הבן שלי וכל זאת בהנחה של 50 אחוז. עומר גם תורם פלייסטיישן ומשחקים.

ויולט בוקטוס שהגיעה ולקחה את הילדים אליה. גם הגננת ובת שרות לאומי של הילדים התגייסו, קנו ולקחו את הילדים ליום כיף בזמן ההכנות בבית. 

רותי דווידוביץ המקסימה שלנו תרמה גם שמלות הריון חדשות כפכפי בריאות אייכותיים לאם שבהריון, ומוצרי הלבשה תחתונה חדשים לכולם, ציוד נקיון וחומרי ניקוי…

זה חלק ראשון של התורמים – החלק השני בהמשך. 

תודה לכל אחד ואחת!! הכרתי אישית כל כל הרבה אנשים נפלאים. אשריני שזכיתי בכם ובכן יקרים.
ההתגייסות היא מדהימה, נפלאה! מכל הארץ! אפילו חיילות פנו אלי והגיעו עם מצרכים! אתן מדהימות!
תודה לרותי דווידוביץ שנישארה איתי עד הסוף וליוותה את כל התהליך – עזרתך כה רבה וקצרה היריעה רותינקה הנהדרת. תודה רבה רבה. 

חברים יקרים, סליחה שחזרתי הרבה מאוד פעמים על המילה תודה פשוט …אני כולי מלאת הערכה ואם יכולתי הייתי נותנת חיבוק אישי לכל אחד ואחת מהמלאכים שליוו אותי. 

תודה רבה
אירית מרק




תגובות