פיצלתם את הדירה והשכרתם חלק ממנה? כדאי שתקראו את הכתבה

 
השבוע, גזר בית המשפט קנס בסך 250,000 וצו הריסה על עבירות בנייה חמורות כנגד תושב אזור השרון הדרומי והמהנדס שבנו ללא היתר ופיצלו את המבנה ל – 11 יחידות דיור.

במסגרת כתב האישום שהגישה העירייה, נטען כי הנאשמים בנו ללא היתר בית מגורים בשטח של 680 מ"ר, הוסיפו גרם מדרגות ופיצלו את המבנה ל – 11 יחידות דיור, אשר הושכרו לאנשים שונים.

כמו כן, נטען כי הנאשמים בנו גדרות ויצקו משטחי בטון בשטח ציבורי באופן שסיפח שטח של כ – 600 מ"ר למגרשם הפרטי. עבירות הבניה הנ"ל בוצעו תוך הפרה של צווי הפסקה שהוצאו כנגדם ע"י מהנדס העירייה וע"י בית המשפט.

עוד נטען בכתב האישום כי עבודות הבניה לא יכלו להתבצע מבלי שניתנו הנחיות תכנוניות מאיש מקצוע ומשכך, הרשיע בית המשפט גם את המהנדס המתכן.

בטיעונים לעונש נטען ע"י העירייה כי : "מדובר בעבירות חמורות בהיקף ניכר העולות במהותן כדי עבירה כלכלית ומשכך יש ליתן לכך ביטוי בחומרת העונש שיהא בהלימה להיקף העבירות, מהותן והשימוש שבוצע".

בעקבות העבירות החמורות, גזר בית המשפט על הנאשמים קנס כספי בסך 240,000 ₪, על המהנדס קנס כספי בסך 10,000 ₪ וחייב אותם לבצע הריסה והתאמה של המבנה להוראות התוכנית החלה וזאת תוך 3 חודשים.

יש לציין כי מדיניות האכיפה העירונית הינה לסייע לתושבים בהתאם לחוק. אך יחד עם זאת, כאשר מדובר בחריגות חמורות המהוות גם סכנה לתושבים, העירייה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה לאכיפת החוק.

לחדשות נוספות בפורטל השרון פוסט לחצו כאן 






תגובות