רפורמת החניה הכושלת ברחוב ויצמן בכפר סבא משנה פנים: הוצבו מדחנים והשילוט הוחלף

 
בשורה למקבלי הדוחות בהם הוצב שילוט לא ברור ברחוב ויצמן בכפר סבא בחצי שנה האחרונה: הדו"ח שלכם יבוטל!

השבוע הוצבו מדחנים והשילוט הוחלף. 

ראש העירייה, יהודה בן חמו הורה לבחון מחדש דוחות שקיבלו תושבים שחנו בכחול לבן ברחוב ויצמן ושילמו עבור החנייה במקום באמצעות אמצעי תשלום וזאת במקומות בהם הוצב תמרור לא ברור הקשור לשעות החנייה במקום.

בשבוע שעבר, לאחר חצי שנה בה התקבלו זרם בלתי פוסק של מאות תלונות יצא בן חמו לרחוב לשמוע את התושבים. "דוחות יועברו לבחינה מחודשת אצל התובע העירוני שישקול כל דוח לגופו. החלטנו לשפר את הסדרי החנייה ברחוב ויצמן למען התושבים ובעלי העסקים, וזאת לנוכח פניות של תושבים בדבר אי בהירות לגבי הוראות התמרורים המוצבים בציר ויצמן. כמו כן, לפנים משורת הדין החלטנו לבחון מחדש את דו"חות החנייה אותם קיבלו התושבים שחנו ברחוב וייצמן לאחר ששילמו אגרת חנייה כחוק. אנו מזמינים את התושבים להפנות בקשה לביטולו של הדו"ח לרשות הפיקוח והאכיפה, אשר תקלוט את הערעור ותפנה אותו לבדיקת התובע העירוני, שיבחן את הבקשה לגופה על פי הוראות הדין הרלוונטיות".

כמו כן, הוסיף ראש העיר כי, "מטרתה של רפורמת החנייה העירונית, שנכנסה לתוקף לפני כחצי שנה, הינה להעניק עדיפות וחניה חינם לתושבי העיר בכחול לבן במרכז העיר ולשחרר את רחוב ויצמן מעומסי התנועה והפקקים. עם זאת, חשוב להבין כי מדובר ברפורמה חדשה ורחבת היקף ואך טבעי הדבר שיתלוו לנושא חבלי לידה. על כן, אנו קשובים לרחשי הלב של הציבור ופועלים כל העת במטרה לשפר ולהשתפר."
על פי ההסדרים החדשים, תמרור שניסוחו עומד בדרישות החוק אך הוא אינו בהיר דיו לטעמנו, יוסר ותותר חנייה חינם בכחול לבן למשך שלוש שעות ראשונות לתושבים בהפעלת אמצעי תשלום לאורך רחוב ויצמן. בנוסף, כחלק משיפור השירות הוצבו מדחנים לאורך הרחוב לנוחיות התושבים שלא משתמשים באמצעי תשלום הסלולרי.

עמירם מילר, מחזיק תיק התחבורה "עיקר הרפורמה בחניה נועדה לאפשר חניה חינם לתושבי העיר כפר סבא, לגרום לתחלופת חניה ברחוב ויצמן לתועלת הצרכנים והסוחרים. מטרה זו הושגה במלואה ונושא הזרמת התנועה ברחוב ויצמן בעיקר בתחבורה הציבורית נדאג באמצעות תוכנית חילופית שנבחנת. למותר לציין כי סיימו לצבוע ולתמרר את מלבן החניה בחינם ברחובות ויצמן, התחיה, בן גוריון, תל חי והסדרי החניה שם נקלטו בהבנה ובאהדה".

צילום: דן ברק

תגובות