“הלב זה מה שהפתיע אותו בפתאומיות וגרם לו ללכת מאיתנו בערב אחד”

 
כך אומרת ורד קורפל, אלמנתו של אילן ז"ל שנפטר בפתאומיות לפני פחות מחודש. אילן, דמות מוכרת ואהובה ברעננה היה אחראי לשחזור זכרונותיהם של מאות לקוחות בעסק הצילומים שלו. אילן היה אהוב מאד על אנשים רבים ואופיו המיוחד כל כך וטוב ליבו, נגעו ללב רבים.

אילן, הבעלים של "מתקן הזכרונות" עסק ברגש, שימור, ההנצחה והזכרון. "אני מתקן ומשחזר צילומים ישנים, כאלו שיש בכל בית. אני מטפל בסדקים, כתמים, בתמונות שדהו, שינו צבען, תמונות שהחל בהן תהליך של התפוררות ועוד", סיפר לפורטל השרון פוסט לפני שנפטר. 

תושב השרון, גר ברעננה, ניהל כשלוש שנים עסק קטן בנישה ייחודית.

ורד, אלמנתו:"לא פשוט לתאר בכמה מילים אדם כמו אילן למי שלא הכיר. בימים קשים אלו, אנשים רבים כל כך, אמרו וכתבו עליו ועל אופיו ואפילו אנשים שרק הכירו אותו משיחות טלפון קצרות, כולם הבינו איזה אדם מיוחד הוא.
תמיד מחייך, תמיד אנושי, מוכן ורוצה לעזור, בעל ידע רחב, מסור, אופטימי, חיובי, איכפתי, דואג לכולם ונותן. כבעל משפחה ואבא לבתנו היחידה וכבן לאמו האלמנה, היה כסמל לאדם המושלם.
ואני לא אומרת זאת כי אני אשתו אלא כי כך הוא היה בעיני כל הסובבים. קשה לי לכתוב "היה".

קישור נוסף מהבלוג שלי ושל בתי veredhadas.blogspot.co.il/2014/11/blog-post.html
יש משהו מכאיב כל כך עכשיו בכותרת שבחרתי לפוסט בקישור הזה. "עובד מהלב….." הלב זה מה שהפתיע אותו בפתאומיות וגרם לו ללכת מאיתנו בערב אחד.
לא היה שום סימן לכך ואף באותו ערב היה כל כך שמח, אופטימי וחשב על תוכניות למחר…

הצניעות והיושר היו תכונות חזקות אצל אילן. אילן עלה מצרפת בגיל 32 מתוך רצון עז לחיות בישראל ולבנות משפחה. הוא היה כל כך מאושר מכך שהצליח, מכך שיכל לחיות כאן ולחוות את החגים, ההוואי הישראלי,
מכך שבתנו תגדל תוך ערכים למולדת, לאהבת הארץ ולטיפת מסורת. דאג שמגיל צעיר מאד ניקח את בתנו לטיולים ולמסלולים בשבילי ונופי הארץ.

החיוך הטוב שלו וגומות החן שלו יישארו חקוקים בלב כל מי שהכיר אותו.

על עבודתו כ "מתקן הזכרונות" ניתן לראות גם בקישור לאתר שבנינו יחד לאחרונה : memfixer.wix.com/memfixer

יום רביעי ההוא, בערב, הנורא מכל קרה לו ולנו. כל כך מתגעגעת אליו". 
יהי זכרו ברוך. 

תגובות