איך לבחור ריהוט משרדי לעסק החדש

 
אם זו הפעם הראשונה שאתם פותחים משרד, קחו בחשבון שרכישת הריהוט למשרד יכולה לתמוך או לשבור את גבולות התקציב שקבעתם. המפתח לשליטה בעלויות הריהוט המשרדי הוא רכישת פריטים שאתם באמת זקוקים להם כמו גם רכישת רהיטים יד שניה במצב טוב.

הריהוט המשרדי הבסיסי ביותר הנדרש כולל בדרך כלל שולחנות וכיסאות. אלה יעניקו לעובדי המשרד את הריהוט הנדרש להם כדי לבצע את העבודה.

שולחן משרדי – יש סוגים שונים של שולחנות משרדיים שזמינים בשוק, מה שיכול קצת להקשות על הבחירה שלכם. כדי להקל על המשימה בחרו קודם כל בסגנון (למשל, עכשווי, קלאסי, עץ מלא, עץ מעובד וכו’) ואזנו את הבחירה עם התקציב שעומד לרשותכם. אם אתם מעדיפים שולחן משרדי שכולל גם מגירות, מדפים, כנפיים וכן הלאה – קחו בחשבון שהמחיר יעלה.

כיסאות – מחירו של כיסא יכול לנוע ממאות אחדות של שקלים עד ליותר מאלף. מחיר הכיסא המשרדי הוא פונקציה של שני גורמים: עמידות של מבנה הכיסא והתכונות והאפשרויות שלו.

באשר לעמידות, ככול שהכיסא בנוי טוב יותר, כך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר, אבל כמובן שהוא גם יעלה יותר.

באשר לתכונות ולאפשרויות השונות שטמונות בכיסא, חלק מהתכונות מאפשרות התאמה של זווית גב המושב, זווית המושב עצמו, גובה המושב, היכולת שלו להסתובב ועוד. האפשרויות כוללות משען לזרועות, גלגלים איכותיים וכבדים, מושב גדול ונוח, והחומר ממנו עשוי הכיסא (בד, עור, עץ, פלסטיק וכן הלאה). ככול שהכיסא שתבחרו יהיה מצויד בתכונות ובאפשרויות רבות יותר, כך גם תידרשו לשלם יותר.

סוף מעשה במחשבה תחילה

לפני שאתם מזמינים את הריהוט (שולחנות, כיסאות, ארונות תיוק וכד’), הקפידו למדוד את שטח המשרד במיקום החדש, כך שלא תבזבזו כספים על ריהוט גדול מדי או לא פרקטי.

ייתכן שאין צורך לקנות שולחן וכיסא לכול אחד מעובדי המשרד. אם המשרד פועל במשמרות מעבר ליום העבודה הרגיל, תוכלו לחסוך כסף אם שני עובדים יחלקו את אותו שולחן. הדבר נכון גם לגבי עובדים שלא שוהים במשרד במשך רוב יום העבודה כמו אנשי מכירות או שיווק שיוצאים לפגישות מחוץ למשרד.

וודאו שקיבלתם מספק הריהוט את כול המידע ואת כל אישורי המשלוח לגבי ההזמנה שלכם.

צרו קשר עם ספק הרהיטים לפחות 6 חודשים לפני המעבר למשרד החדש, כדי שיהיה לו מספיק זמן להתכונן למהלך, כך שלא תאבדו ימי עבודה לשווא.

בצעו בדיקה של התאורה בכול שטחי העבודה במשרד. התאורה היא קריטית לקביעת הטון והאווירה של חלל המשרד ויש לה השפעה רבה על מצב רוחם של העובדים.
לאחר קבלת הרהיטים, בחנו היטב כל ריהוט כדי לוודא שלא נגרם נזק כלשהו למשלוח. כך תוכלו להזמין החלפה מידית במקרה שאחד הרהיטים ניזוק.

המאמר באדיבות – www.smileoffice.co.il/

תגובות