כפר סבא: בשטח ענק של 12 דונם יוקם תחת כיפת השמים מתחם דרייב-אין עם מסך ענק ומתחם חוף ים עם שמשיות, מיטות שיזוף וחול ים אמיתי

 
עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית יזמה את הקמתם של שני מתחמים חדשניים בעיר כפר סבא על פני שטח ענק של כ- 12 דונם.

מדובר במתחם דרייב אין ומתחם חוף ים צמוד, שיתפרסו על פני שטח של 12 דונם. הדרייב- אין ממוקם כשתי דקות מצומת רעננה כפר סבא צפון ועתיד למשוך צופים מכל הארץ. מדובר במתחם בו צולמה הסדרה הרודן של רשת פוקס העולמית.

במתחם הדרייב -אין מותקנות רמפות מיוחדות שיוצרות הגבהה שתאפשר לצופים בתוך הרכבים זוויות ראייה מצוינות ויותקן מסך ענק בגודל של 17 מטר על 10 מטר לרווחת קהל הצופים. בימים אלה משיקים גם אפליקציה ייעודית באמצעותה יוכלו הצופים להזמין מזון ושתייה ולקבלם ע"י מלצריות שיעברו בין הרכבים. על פי התכנון בדרייב -אין כפר סבא יוצגו סרטים מכל הזמנים של עולם הקולנוע.

כחלק ממתחם הדרייב-אין תוקם במקום גם רצועת חוף עם חול ים של ממש, מיטות שיזוף, שמשיות, בריכות מים קטנות, אזור למשחק כדורעף ומטקות ומוסיקה קצבית. במקום יתקיימו סדנאות והפעלות לכל המשפחה והורים לילדים יוכלו לשהות במקום לפני ההקרנה.

כזכור רשת פוקס העולמית בחרה בעיר כפר סבא על מנת לצלם בה הפקה טלוויזיונית ראשונה מסוגה בארץ ובתקציב חסר תקדים. לאחר מכן צולמו בלוקיישנים שונים בעיר פרקים מסדרות כגון "תא גורדין" בכיכובו של רן דנקר ומוני מושונוב וכן סדרות נוספות עבור ערוץ הילדים וניקולודיאון. בימים אלה מצטלמת בה סדרה בבימויו של גורי אלפי.

תגובות