כתב אישום נגד שוטר מאזור השרון בגין מעשה מגונה והטרדה מינית

 
המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד בתיה קוליץ, הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד השוטר ג. בן 45 מהשרון בגין מעשה מגונה והטרדה מינית.

באוגוסט 2014 קבע ג. לקיים פגישה עסקית עם המתלוננת בת 38, בנתניה. בשעה שנקבעה הודיעה המתלוננת לג. כי היא ממתינה לו בבית קפה בקניון, אולם הוא ביקש לקיים את הפגישה בחדר הכושר שבבעלותו.

על פי כתב האישום, במהלך הפגישה הוא חיבק אותה, נגע בגופה וניסה לנשקה בניגוד לרצונה, כמו כן, הוא פנה אליה בהתייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה, גם לאחר שהראתה לו כי אינה מעוניינת.

עם כניסתה לחדר הכושר, משך הנאשם את ידה וניסה לחבק אותה. המתלוננת נרתעה עם גופה לאחור ואמרה לו כי היא מזיעה ומסריחה וכי לא נעים לה.

בתגובה השיב הנאשם ואמר "אין דבר כזה, בואי בואי", המשיך לחבק אותה ואף ניסה לנשק אותה בפניה. המתלוננת הזיזה את ראשה, התרחקה מהנאשם והחלה להתהלך בחדר. הנאשם החל להלך אחריה ואמר למתלוננת כי היא יפה וחושנית.

בשלב זה סימן הנאשם למתלוננת לשבת על אחד ממכשירי הכושר. המתלוננת התיישבה לבקשתו והנאשם ישב לצידה, הצמיד את רגלו לרגליה. בהמשך, בעודה מחזיקה בניירות עסקיות שהביאה עימה לפגישה, תפס הנאשם בידיה של המתלוננת, אמר לה "אני חייב, חייב רגע", ליטף את ידיה ואמר לה כי הוא מרגיש אנרגיות ש"אין לו עם כל אחת".

המתלוננת ניסתה תחילה להזיז את ידיה לאחור, כל זאת בעשותה תנועות בגופה כמי שמבקשת להתרחק מהנאשם. הנאשם הזיז את ידיו והניח מעל לחזה של המתלוננת, כשהוא אינו נוגע בגופה. בשלב זה אמר "איזו אנרגיות, זה מטורף, איזה חיבור".

המתלוננת שוב ביקשה להזיז את ידיו של הנאשם ובתגובה אמר הנאשם "לא נוגע, לא נוגע".

בניסיון לשוחח עם הנאשם ולמנוע המשך מגע, יזמה המתלוננת שיחה על פציעתו של הנאשם מעת שירותו הצבאי, לאחר שהבחינה בצלקת בראשו. הנאשם ביקש המתלוננת לגעת בצלקת שיש לו בראש, תוך שהצמיד את ראשו לחזהּ והפציר בה להמשיך לגעת בו כי הוא אוהב מגע.

משנגעה המתלוננת בצלקתו של הנאשם באצבעה, אמר הנאשם למתלוננת כי מאז פציעה זו, יש לו חשק מיני מוגבר. עוד אמר הנאשם למתלוננת, כי מאז שראה אותה רצה לגעת בה ולהרגיש אותה.

בשלב זה פסקה המתלוננת מלשבת, אמרה לנאשם כי היא צריכה ללכת וביקשה לסיים את הפגישה תוך שהיא משוחחת על עניינים מקצועיים הקשורים לעסק שלה. הנאשם הפציר בה להישאר בעוד המתלוננת מבהירה מספר פעמים כי היא חייבת לעזוב את המקום.

בטרם עזיבתה, סימן הנאשם למתלוננת לשבת על כדור פיזיו. משהניחה המתלוננת כי הוא ביקש להראות לה תרגיל כושר כלשהו, נאותה לשבת על הכדור. לפתע נעמד הנאשם מאחוריה, הצמיד את פלג גופו התחתון אל גבה, הצמיד אותה אל רגלו והחל לעסות את צווארה ואת כתפיה.

המתלוננת נעה בחוסר נוחות, ועל אף זאת עיסה הנאשם את המתלוננת בגופה – מעל לחזה, בין שדיה ומתחתיהן – כל זאת כשהוא מכניס את ידיו מתחת לשמלתה של המתלוננת. המתלוננת הזיזה את ידיו של הנאשם ממנה, אך ללא הועיל, בעודו ממשיך במעשיו, כשהוא לוחש באוזניה "זה נעים לך?".

בשלב מסוים התרוממה המתלוננת, אמרה שהמגע אינו נעים לה, אינו מתאים לה ושהיא מבקשת ללכת.

טרם יציאתה מחדר הכושר, תפס אותה הנאשם שוב על מנת לחבקה. המתלוננת חזרה ואמרה שהיא מסריחה ומזיעה וכי לא נעים לה; והנאשם השיב כי הוא אוהב ריח של זיעה, וכי הריח שלה הוא טוב.

במעשיו המתוארים לעיל, ביצע הנאשם במתלוננת, מעשים מגונים שלא בהסכמתה, והתייחס כלפיה בהתייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה לאחר שהראתה לו כי היא אינה מעוניינת בהתייחסויות האמורות. כאמור היום הוגש כתב אישום כנגדו. 

תגובות