כפר סבא: התקבל טופס 4 ל- 2 בניינים נוספים בפרויקט ECO

 
במקביל החל האכלוס של 40 דירות בפרויקט אקו טראס ובחודשים הקרובים צפוי אכלוסם של 2 בניינים נוספים

חברת א.זיתוני המקימה את פרויקט ECO בשכונה הירוקה בכפר סבא מדווחת, כי התקבל טופס 4 ל- 2 בניינים בפרויקט ECO טראס ובמקביל בימים אלו אכלוסן של 40 דירות בפרויקט נמצא בעיצומו. בחודשים הקרובים צפוי להתקבל טופס 4 ל- 2 בניינים נוספים בפרויקט.

מנתוני החברה עולה כי רוב דירות ה-4 חדרים נמכרו לזוגות צעירים, רובם מרעננה ומהסביבה, ואילו רוב דירות ה-5 חדרים ודירות הפרימיום נמכרו למשפרי דיור מכפר סבא.

כמו כן לאחרונה החלה החברה בשיווק פנטהאוזים דו מפלסיים בני 6 חדרים. הפנטהאוזים עוצב על ידי מעצבת פנים והוא כולל ריהוט מלא, ריהוט גן, חדרי שינה, מטבח מאובזר ועוד. שטחם של הפנטהאוזים נע בין 180 מ"ר ל- 200 מ"ר ובתוספת מרפסות בשטח כולל של כ- 100 מ"ר. חלק מהמפרסות פונות לנוף אורבני פתוח.

פרויקט ECO טראס ממוקם בלב השכונה הירוקה, מול בית הספר הירוק ובקרבת הפארק המרכזי. הפרויקט כולל 4 בניינים בני 6 קומות ו-77 יחידות דיור – 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

אבי זיתוני, מבעלי חברת א. זיתוני ציין, כי "כאשר התחלנו לבנות בשכונה אף אחד לא ידע מה זו בנייה ירוקה ומדוע היא יקרה יותר לעומת הבנייה הסטנדרטית. כיום כשהשכונה מאוכלסת, הפארק המרכזי הושלם ומוסדות החינוך נפתחו, ניתן לראות את איכות החיים עליה דיברנו כל השנים. לראיה, בשל הביקושים הרבים והיצע הדירות שהולך וקטן המחירים רק עולים".

תגובות