“אני נותנת לזה שנה של ימי חסד ואני מקווה שלא תהיה סיבה שבגללה אצטרך לפרוש”

ראש העירייה בהוד השרון, חי אדיב ביקש מגוטרמן לשמש כדירקטורית מטעם האופוזיציה בחברה הכלכלית שהוקמה לאחרונה. גוטרמן קיבלה את ההצעה 

גוטרמן שעושה חיל בימים אלה בלימודי מינהל מדיני ומשפט, לימודי תואר ראשון במכללת שערי משפט מסיימת סימסטר שני וזוכה לציונים מעולים בממוצע 90 ועובדת במקביל באגף תרבות בעיריית פתח תקווה.

בשבוע שעבר קיבלה את הצעתו של אדיב ותשמש גם כחברה בוועדת הביקורת של החברה הכלכלית. "אני מקווה שראש העירייה ייתן לי יד חופשית כיוון שבשיחה איתו הוא ביקש שאהיה רפרנטית של הקמת מרכז מוניציפלי ומרכז התרבות של העיר שיכלול היכל תרבות וכדומה. אשמח כמובן להירתם לנושא.

"בקדנציה הקודמת הכנתי תכנית עסקית לחברה הכלכלית וביקשתי להקים אותה ומבחינתי אני שמחה להיות שם גם מטעם האופוזיציה. חברה כלכלית היא גוף חשוב מאוד בעיריות ומהווה זרוע ביצועית של פרויקטים עירוניים. חברה כלכלית אמורה להיות מאוד יעילה ואפקטיבית מפני שלחברה כלכלית יש פחות חסמים ביורוקרטיים וכל זה כמובן שיהיה תלוי במערכת היחסים הכלכלית של החברה הכלכלית מול גורמי העירייה". 

בעבר טענת שהוא הצר ידייך

"ראשית זה נכון ולכן זה מותנה. אני לא חתמתי לתמיד. זה בהתנדבות מלאה, אעשה התנדבותי נאמנה ואם זה לא יעבוד על פי מה שחשבתי שנכון, אתפטר. תמיד קיימת האופציה הזו. אני נותנת לזה שנה של ימי חסד ואני מקווה שלא תהיה סיבה שבגללה אצטרך לפרוש. החברה הכלכלית יש לה פרויקטים רבים בעיר". 

האם זה אומר שאת מתקרבת להיות מן המניין בקואליציה?

"אין קשר בכלל לתפקיד כיוון שעל פי חוק בחברה הכלכלית חייב להיות חבר מועצה מטעם האופוזיציה".

יש עדיין חיזורים אחרייך לקואליציה?

"יש כל הזמן דיבורים וגישושים. לא רואה עצמי בשלב זה בקואליציה".


 

תגובות