שבוע האהבה לסביבה הורחב והפך לחודש שלם של אירועי קיימות ירוקים

האג’ינדה שעומדת מאחורי אירועי חודש האהבה לסביבה היא הרצון לקרב את התושבים, ילדים והורים גם יחד לסביבה בה אנו חיים ולחזק בהם את ערכי הקיימות והמחויבות לסביבה בה אנו חיים. במסגרת חודש האהבה לסביבה מתקיימים מגוון רחב של אירועים, סדנאות והפעלות שקשורות לסביבה בה אנו חיים ולחובתנו לשמור עליה עבור הדורות הבאים.
את הפעילויות מובילה מחלקת קיימות באגף שירות וקהילה בעיריית כפר סבא בשיתוף פעולה עם המחלקה לנוער, צעירים וקהילה, מוזיאון כפר סבא, מצ"ב, ועדת גמלאי כפר סבא, היחידה האזורית לאיכות הסביבה בשרון המשרד להגנת הסביבה, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, מועצת נשים כפר סבא, מאמות כפר סבא, החנות הירוקה, החווה ללימודי סביבה וחקלאות כפר סבא, בית רייזל, ירוק משתלה אורגנית וקניון G.

בין הפעילויות הרבות יתקיימו- סדנת נגרות ממשטחים ממוחזרים, פסטיבל "מנגינה בגינה" – תחנות פעילות, יצירה ושעת סיפור, אירוע קהילתי בחווה החקלאית – תחנות פעילות, סיפורים, משחקים בטבע ומופע מוזיקלי מגרוטאות, אירועי אהבה לסביבה בקניון G – הצגת ילדים, סדנאות עיצוב אופנה בשימוש חוזר, שוק וינטג’ ויד שניה, יריד יד 2 קהילתי ביוזמת מועצת נשים, קבוצת מאמות כפר סבא ומחלקת הקיימות – דוכני יד 2 של בגדים, צעצועים, ספרים, הפעלות לילדים, הורים ומוסיקה חיה, סיור תושבים למרכז המבקרים של איגודן – הכרות עם עולם המיחזור, המים והחיים שמתחת לפני הקרקע במטרופולין גוש דן, סדנת גינון בחווה ללימודי סביבה וחקלאות – כיצד להפוך את הגינה למקום מגוון, שוקק חיים המזמין את הטבע לחצר, ידע וסדנא מעשית ועוד.

ראש העיר יהודה בן חמו, "העיר כפר סבא היא עיר ירוקה ומקיימת וככזאת אנו מחויבים לגדל דור צעיר של ילדים שמודעים לחשיבות השמירה על איכות הסביבה. חודש האהבה לסביבה מהווה הזדמנות מצוינת עבור הילדים וההורים לשבור את שגרת היומיום, לצאת למרחבים העירוניים הפתוחים ולקחת חלק במגוון רחב של פעילויות איכותיות וערכיות. אני מודה לאלה דנון מנהלת מחלקת קיימות ולצוותה על עשייה משמעותית לקיום נושאי הקיימות בעיר ואירועי שבוע האהבה לסביבה".

עילאי הרסגור הנדין סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה, "את הסביבה אנחנו אוהבים כל השנה, אבל מאחר וכפר סבא מובילה את תחום הקיימות בישראל החלטנו להפוך את שבוע האהבה לסביבה לחודש שלם. כמובן שמאחורי האירועים צריכה להיות מהות אמתית, והשנה יש לנו סיבות טובות לשמוח ושלל יוזמות ופעילויות שהופכות את כפר סבא לעיר ירוקה אמיתית. אני מאחל לכל תושבי כפר סבא חודש אהבה לסביבה מוצלח, מהנה ומלמד".

תגובות