ישיבת מועצת העיר בכפר סבא: מי נגד מי

הישיבה החלה עם מצגת שהעביר ראש העירייה יהודה בן חמו
נושא המצגת המצגת היה כנס ערים בעולם שנערך במרוקו , שלדברי ראש העיר שולם מכספי האיחוד האירופי ולכנס הוזמנו בעלי תפקידים מערים שונות בעולם .


ראש העיר ציין כי בעבר נמנע מלהשתתף בכנסים כאלו כי לא האמין שכנסים כאלו יכולים לקדם , מה שהיום הוא מבין שיכול להועיל מאוד לניהול העיר.
בן חמו העלה את הנושא של עיר חכמה שהוצג בכנס, והביא דוגמא לשבב העוזר לנטר את כמויות האשפה באיזור מסוים , דבר שמקל לדבריו מבחינה ניהולית וכספית.
לאחר הכנס סיפר בן חמו שהמשלחת איתה יצא , עשו טיול במרוקו כולל לעיר בה נולד במרוקו , לבית הכנסת של הרב פינטו ובן חמו הציג תמונה שלו עם ספר תורה באותו בית הכנסת ותמונה מהרי האטלס.

ענת קלומל העלתה מספר נושאים : הצללת איזורים בפארק כפר סבא ונענתה ע”י חברי המועצה צביקה צרפתי מהקואליציה שיש אזורים המוצלים באופן קבע וההצעה ירדה מסדר היום.
נושא נוסף היה נושא סלי המזון למשפחות שלא מודעות לנושא הזכאות שלהן לסלי מזון.

יובל לוי , עילאי הרסגור הנדין וצביקה צרפתי דנו בנושא מפעל קניאל
הוסבר שהמפעל מייצר מפגעי ריח ותלונות שהתקבלו מהשכונות הירוקות
עילאי הרסגור הנדין ציין שהמפעל רכש ציוד בעלות גבוהה אשר ימנע ריח , מה שלדבריו לא הספיק ולדבריו ניתנה התראה למפעל.
צביקה צרפתי הציג טענה כי יש תהליך שלילת רשיון אשר נסתר מעיני הציבור ושהוא מנוע מלפרטו בישיבה.

בשלב זה ענת קלומל העלתה נושא נוסף בהצבת קולרים (מתקני מים) ברחוב בן יהודה , חיש מהר צביקה שלף מצגת עם תמונות המראה כביכול שיש מתקני מים כאלו בעיר , בקהל לחשו שחלק גדול מהמתקנים האלו לא עובדים.

השלב הזה התחיל להיות בטונים גבוהים והפרעות חוזרות ונישנות ברגע שיובל לוי החל להציג את הנושא הבא של גביית היטלי השבחה מבתי ספר ובדיקה היכן הנושא עומד מול כל בית ספר.

מצגת נוספת בנושא מעונות הסטודנטים ע”י נציג של יזם פרטי , כשהמיקום המדובר הוא בין בית הקברות נורדאו לשיכון גאולים , כשהשטח המדובר הוא 12 דונם בשלב ראשון .

גודל הפרויקט הוא בממוצע של 1400 דירות המיועדות להשכרה לסטודנטים , הפרויקט יהיה בבעלות 51% של החברה הכלכלית כ”ס ו 49% בבעלות של היזם הפרטי, צוין כי הבעלות על הקרקע תישאר בידי מנהל מקרקעי ישראל ותהיה בשיטת החכירה.

בשלב זה יובל לוי מחליט לעזוב את הישבה תוך כדי הפרעה למהלכה בתואנה שעמירם מילר ניכס לעצמו את תפקיד ועדת הביקורת , לטענת לוי צולם במהלך ישיבת הביקורת שלא בידיעתו.

רויטל שלום עמר נכנסה לשיחה ואמרה ליובל שלכולם ידועה העובדה שכל ישיבות העיריה מצולמות ואל לו להתפלא .

את שאר חילופי הדברים היה קשה לשמוע מכיון שכולם דיברו בטונים גבוהים , כעבור מספר דקות צביקה צרפתי נועל את הישיבה ואז כולם מתפזרים.

www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=1995&ArticleID=6879

 לתמונות מהישיבה לחצו כאן 

תגובות