“את תעבדי בכביש ותשלמי את הכסף לתיקון, אני ארצח אותך סתומה, לא יכול לראות את הפרצוף שלך”

כך איים בעל על אשתו בגלל שעשתה תאונה עם הרכב המשפחתי. בני הזוג מרעננה, הורים לארבעה ילדים
 כנגד הבעל הוגש כתב אישום המייחס לו עבירות של איומים קשים. 

ביום 2.10.11 הייתה האשה מעורבת בתאונת דרכים בה ניזוק רכבם. האשה התקשרה לבעלה וסיפרה לו אודות האירוע, והוא בתגובה החל לקללה ואמר לה "את תעבדי בכביש ותשלמי את הכסף לתיקון, אני ארצח אותך סתומה, לא יכול לראות את הפרצוף שלך".

על פי האישום השני, ביום 3.10.11 בעקבות אירוע האישום הראשון, ניתנה החלטת הקצין הממונה פקד רפי אהרון רנד לפיה אסור היה על הנאשם להיכנס לרחוב מגוריהם ברעננה- למשך 15 ימים, לא ליצור קשר עם המתלוננת, מעצר בית ל-3 ימים, וכן להתייצב ביחידת המשטרה כנדרש. מספר ימים לאחר מכן הפר הנאשם את ההוראה החוקית האמורה בכך שהגיע לרחוב והחנה את רכבו מספר בתים סמוך לביתם.

ביום האירוע, 2.10.11, נסעה להביא את הילדים לבי"ס בשעה 07:45 חנתה מאחורי הבית ונתקעה באוטובוס, כששני הילדים הקטנים היו איתה.

היא התקשרה לנאשם, והוא עדיין היה בבית, ואמר לה בטלפון שהיא אשמה. ביקשה שיבוא לעזור לה והחליפה פרטים עם הנהג. הבינה שהנאשם עצבני ושלחה את הילדים הקטנים הביתה שלא יראו את הצעקות. הנאשם בא והתחיל לצעוק "את אשמה, אני ארצח אותך, הרסת לי את האוטו, את תשלמי על הנזק, המשפחה שלך תשלם על הנזק, אני אהרוג אותך" הלך הצידה, דפק עם היד על המצח, והעיניים שלו היו אדומות.

זה המשיך עוד ועוד, ובזמן זה התקשר לחבר שלו בעל מוסך והוא אמר לו שיבוא לקחת את הרכב למוסך. הנאשם אמר לה שתלך ברגל להביא את הילדים מבי"ס. היא עלתה לרכב שהיה מקולקל ונכבה, והנאשם צעק עליה "אידיוטית, סתומה, לא יודעת לנסוע".

הנאשם קילל אותה "זונה שרמוטה, בת זונה, מזדיינת".

הוא היה באטרף, והיא התביישה שאנשים רואים, ושמחה ששלחה את הילדים שלא יראו זאת. עלתה לרכב והתחילה לנסוע והרכב כל הזמן נכבה, והוא קילל אותה והיא אמרה לו שינהג ברכב, וענה לה "את עשית את התאונה –את תיסעי".

היא אמרה לנאשם שהילדים יותר חשובים מהאוטו, והוא החל להתפרע ולהשתולל. הלכה לשכן וביקשה שיעזור לה להרגיע אותו, אבל הנאשם המשיך לקלל, צעק שתפקיד את הכסף שהיה אצלה מהחנות והיא אמרה לו שרוצה ללכת הביתה לראות מה עם הילדים. אמר לה שתיסע באוטובוס.

אמרה שתזמין מונית, והוא צעק שלא תוציא כסף על מוניות. העו"ס הייתה כל הזמן איתה בטלפון ואמרה לה להפנות גב ולהמשיך ללכת. הנאשם בתגובה צעק וקילל "אל תבזבזי את הכסף זונה מזדיינת".

מיד כשנכסה הביתה הנאשם התקשר ושאל איך הגיעה כל כך מהר לבית וענתה שהזמינה מונית. הוא בתגובה אמר "שרמוטה מה את מזמינה מונית על חשבוני" היה באטרף של טלפונים מהטלפון של החנות. היא התקשרה לחברתה פנינה נגר, וביקשה שתבוא.

כל טלפון אמר שהוא ירצח אותה אם לא תענה, וישבור לה דברים בבית.

למחרת עברה למעון לנשים מוכות. האשה סיפרה שזו לא פעם ראשונה שקילל אותה, לפני זה גם קילל. יש אנשים ששמעו אותו.
לאחר מכן היה מבקש סליחה וקונה לה בגדים, או קונה מקרר גדול או טלוויזיה, אבל זה לא מפצה על המצב הרגשי והיחס שלו.
היו פעמים בהם ניסה לחנוק אותה, חסם לה את הדלת, ירק עליה, זרק עליה סכין. 

השופטת נאוה בכור הרשיעה את הנאשם "הגזמותיו באשר למתלוננת – פוגמים באופן מהותי ומשמעותי במהימנותו. גרסת המתלוננת – מאידך, היתה סדורה, ברורה, רציפה, ואף נתמכה בראיות נוספות. בימים הקרובים יינתן גזר הדין. בני הזוג בינתיים התגרשו. 

תגובות