רשת בתי הקולנוע לב משיקה מחדש את “לב הוד השרון”

בימים אלה נפתח מחדש קולנוע לב בהוד השרון, במתחם מופת הישן ברחוב יהושע בן גלמא. הקולנוע שופץ וחודש, כיסאות התיאטרון הישנים הוחלפו בכיסאות קולנוע, ובצמוד אליו נפתח “מופת” – בר בראסרי יוקרתי בניצוחו של השף ברק חלמיש. הקולנוע המחודש, שעבר שיפוץ מקיף, מכיל כ-240 מושבים, מסך חדש, מערכת סאונד חדישה ומקרן דיגיטאלי חדיש שמבטיח את איכות ההקרנה הטובה ביותר הקיימת.

כזכור, “לב” הוד השרון שעבד עד לפני כחצי שנה בשיתוף עם עמותת מופת, נאלץ לעצור את פעילותו עקב קשיים כללים אליהם נכנסה העמותה. מעתה יפעל הקולנוע באופן עצמאי ללא תיווכה של העמותה ומבטיח להמשיך להביא את מיטב הסרטים של רשת לב, וסרטים נוספים לחובבי הקולנוע בהוד השרון והסביבה.
צילום: ג’יי גופט


בין הסרטים שיוקרנו בתקופה הקרובה בלב הוד השרון נמצאים שובר הקופות הצרפתי המקסים "משפחת בלייה" סיפורה של נערה להורים חירשים שמתגלה ככוכבת שירה יוצאת דופן, "האיש ההגיוני" סרטו החדש של המאסטרו וודי אלן שייחשף לעולם בפסטיבל קאן הקרוב, הוורסיה המצוירת והמדוברת של "הנסיך הקטן" על פי סנט דה אכזפורי, ועד סרטים רבים נוספים.

"לב הוד השרון" מצטרף לתשעת בתי הקולנוע הקיימים של הרשת, הפרוסים לרוב במרכזי הערים, "תל אביב" (שני סניפים), "ירושלים", "רמת- גן", "הרצליה", "אבן יהודה", "עומר", "חיפה" ו-"לב שהם". לב היא רשת הקולנוע העצמאית החשובה והמצליחה בארץ. אם נדמה לעיתים כי בשנים האחרונות, בתי הקולנוע נדדו מחוץ למרכזי הערים לטובת המגה-פלקסים הענקיים מחוץ לגבולות העיר, הרי רשת לב פועלת דווקא במגמה הפוכה ומשמרת את החוויה הקהילתית והאינטימית של בתי קולנוע "קרובים לבית". בתי קולנוע אינטימיים, המשדרים נוחות שניתן להגיע אליהם הן בשמלות ערב והן בנעלי בית.

לאורך שלושים שנות פעילות, הפך השם ‘קולנוע לב’, לסמל של תרבות, למותג המייצג חוויה קולנועית מיוחדת והפך בית שני לכל מי שהתשוקה שלו היא לקולנוע אמיתי. לרשת רשימה של יותר מ 60 אלף מנויים פעילים, מספר חסר תקדים בתחום התרבות. לב היא החברה המובילה ונושאת הדגל בארץ היום, של הקולנוע האיכותי, העצמאי והעכשווי, המאגד בתוכו לא רק קולנוע הוליוודי אלא גם את הקולנוע העולמי עם סרטים מאירופה, אסיה ושאר העולם.

"לב הוד השרון" – יהושוע גמלא 26, הוד השרון, צמוד לבניין העירייה החדש
להזמנת כרטיסים- *5155

תגובות