“עיריית הוד השרון בזבזה על אמנים יותר מכל עירייה אחרת בשרון”

“הפקרות ובזבוז בעיריית הוד השרון באירוע יום הזיכרון לחללי צה”ל שוברת את כל השיאים כ- 200,000 ₪ שולמו ליהורם גאון בעד הופעה בערב יום הזיכרון”

כך טוען דב עילם אמרגן מכפר סבא "47 שנים ברציפות אני מעורב בארגון אמנים לבמות בידור בחג העצמאות ובאירועי יום הזיכרון לחללי צה"ל. מעולם לא שמעתי על עירייה שבזבזה על אמן בערב יום הזיכרון כ- 200000 ₪ כפי ששילמה ליהורם גאון". 

כדאי לציין שאמנים מבקשים בדרך כלל בעד הופעה ביום הזיכרון מחיר הנמוך ממחירם הרגיל של האמנים בימי חול ונמוך בהרבה מהמחיר בערב העצמאות.

"עיריית הוד השרון שילמה ליורם גאון לערב יום הזיכרון 199,420 ₪ . זהו לכל הדעות שיא ארצי של בזבוז כספי ציבור והתנהלות מופקרת של כספי ציבור".

מחירו "הרגיל" של יהורם גאון בימי חול נע בסביבות כ- 40000 – 50000 ₪ (משוער), מציע שתבדקו את מחירו של יהורם גאון ישירות עם יהורם גאון 050-7209571.

התשלום המופקר נעשה באמצעות חברת מופעים של מרכז השלטון המקומי שהוקמה בכדי להוזיל עלויות אמנים!!!
כמעט כל אמני ישראל שהופיעו במסגרת אירועי יום הזיכרון הסתפקו בסכומים שנעו בין 5000 – 20000 ₪ ובכל מקרה לא ביקשו מעבר למחירם הרגיל ביום חול.

עילם מדגיש "כדאי לציין שעיריית הוד השרון לא הסתפקה בתשלום באירוע יום הזיכרון ובזבזה סכומי עתק על אמנים לבמת הבידור בחג העצמאות, שלומי שבת, תיסלם, שירי מיימון ושמעון בוסקילה, אדם ודפנה דקל וכוכבי הילדים נרי המבורגרי בסך כולל (חג העצמאות בלבד) בסביבות 400,000 ₪!!! על פי תקדים יהורם גאון יתכן שעירית הוד השרון אף שילמה סכום גבוה יותר.
כדאי לציין שעיריית הוד השרון בזבזה על אמנים יותר מכל עירייה אחרת בשרון למרות שהיא העירייה הקטנה באזור ולמרות שמצבה הכספי גרוע מזה של העיריות האחרות בשרון". 

"כאשר יבחר שר פנים חדש יתבקש השר לשקול חיוב חיוב אישי את ראש עיריית הוד השרון ועוד כמה ראשי עיריות שהצטיינו בבזבוז עתק של כספי ציבור על אמנים במחירים מופקעים. האשם לא באמנים אלא במי שמשלם להם. האמנים הם אנשים פרטיים וכאשר הם ו/או הסוכנים שלהם מגלים כי יש מולם ראשי עיריות חלשים, הם לא נמנעים מלבקש כל סכום העולה על ראשם

למצלצלים לטלפון 050-7209571 (משרדו האישי של יהורם גאון) זוכים לשמוע את הפזמון "גולני שלי" בביצוע של יהורם גאון חינם אין כסף. לצערי הציניות אינה יודעת גבולות ולמי ששר את המנון גולני, בלדה לחובש ועוד שירים שהפכו נכסי צאן ברזל בזמר העברי – לא מפריע לבקש ולקבל כ- 200000 ₪ עבור הופעה ביום הזיכרון". 

דוברת עיריית הוד השרון, אורנה זמיר, סירבה להתייחס לטענות דב עילם. 

תגובות