רפורמת החניה בכפר סבא: קריאה של תושבים להנהלת עיריית כפר סבא – תפעלו לשינוי דחוף!!!

התושבים כועסים, בעלי העסקים ממורמרים והנהלת העירייה בשלה עם הרפורמת חניה הזו שאינה ידידותית או מתחשבת בתושבי העיר ובעסקים 

רפורמת החניה החדשה שבה מותר לתושבי כפר סבא להחנות את הרכב רק 3 שעות חינם לא כוללת את רשימת ה – vip של הנהלת עיריית כפר סבא – להם מותר להחנות חינם כל שעות היממה, ללא הגבלה.

כידוע הרפורמה החדשה המעוררת תרעומת כה רבה בקרב הציבור בכפר סבא מאפשרת חניה חינם רק 3 שעות בכל הרחובות המסומנים בכחול לבן – מעבר לזה נאלצים התושבים לשלם. הרפורמה הזו שנהגתה ע”י הנהלת עיריית כפר סבא מאלצת את התושבים לעבור מסלול מסורבל מרגע חניית הרכב – להתקשר בסלולארי לחברה, להקליד נתוני רכב ורק לאחר מכן, תקבל 3 שעות חניה.

עוד כוללת הרפורמה השנויה מאוד במחלוקת איסור מוחלט של חניית הרכבים ברחוב ויצמן בשעות אחר הצהריים כולל ימי שישי מהבוקר עד הצהריים. התושבים ובעלי העסקים כועסים מאוד, מחו ושלחו מכתבי התנגדות להנהלת העירייה – עד כה לא התקדם דבר וההנהלה מתבצרת בעמדתה.

כך או כך, מי ברשימת מקבלי ההטבה הנאה ? לא ידוע, אבל נכללים בה כל בכירי עיריית כפר סבא ומסתבר גם עובדי עירייה נבחרים.

מדוע יש איפה ואיפה בין תושבין לבין עובדים בכירים? מדוע מגיעה להם הטבת חניה חינם? מדוע נדרשים תושבי כפר סבא לשלם על חניה כאשר בערים השכנות החניה חינם 24 שעות לתושביהם?


רפורמת החניה בכפר סבא מצליחה להכעיס תושבים רבים.
אין חניה במרכז העיר. רוצ להחנות? שלם כסף. עושים טובה ופוטרים אותך עם הגבלת חניה חינם לשלוש שעות.
הערים השכנות מאפשרות חניה חופשית לתושביהם 24 שעות ביממה

ח י נ ם !!

איסור החניה אחר הצהריים ברחוב ויצמן ובשישי בבוקר מגביר את הכעס אצל בעלי העסקים הטוענים לאפליה ובצדק לדעתי למול מרחבי החנייה הענקיים של הקניונים. נראה כי רחוב ויצמן עם הרפורמה הלא ידידותית הזו מאבד פוטנציאל חשוב של לקוחות ובעלי העסקים מלינים ובצדק.

פנה אלי היום בעל עסק מרחוב ויצמן המתכוון לפתוח במאבק מול הרפורמה הזו. כבר חודשים שאני כותבת על זה ואין תזוזה / התקדמות או פתרון לבעיה המעיקה הזו.

התושבים בכפר סבא ובעלי העסקים רוצים איכות חיים! לא רפורמה מסורבלת לחניה חינם לשלוש שעות בלבד!! שמעתי חלק מהנהלת העירייה שממליצים לאנשים ללכת ברגל או באופניים. ובכן..בינתיים לא ראיתי אותם מוותרים על הנהג שלהם!

כמה נוח לקבל תו זהב ולהחנות חינם היכן שרוצים כמה שרוצים. הטבה המוקנית רק לרשימת vip המאופסנת במשרדי הנהלת העירייה.
רפורמה כאן ועכשיו המטיבה עם האזרח!! לא עם הכנסות העירייה!
את התמונה צילם ביקורת בונה.

נמשיך להיאבק בנושא וכל בעל עסק או תושב מוזמנים להצטרף אלינו למאבק
אירית מרק
iritmark@gmail.com

צפו בסרטון של

תגובות