מועצת העיר כפר סבא אישרה הענקת תואר כבוד להיינץ רוגנברג תושב העיר התאומה ויסבאדן

היינץ רוגנברג, כיום בן 72 הוא הרוח החיה שבקשר בין הערים התאומות כפר סבא וויסבאדן ובזכותו הגיעו היחסים בין הערים לשיאים חדשים.

רוגנברג החל כעוזר למנכ”ל ולשנים הפך למנכ”ל משותף שהוא גם נבחר ציבור. משנת 1984 ועד שנת 2000 היה ממונה על הובלת הקשרים בין העיר לבין 16 ערי תאום בעולם.

במסגרת תפקידו הוביל במסירות רבה את הקשר בין עיריית כפר סבא לעיר ויסבאדן, קשר שהתאפיין ביחס חם במיוחד לעיר כפר סבא ולמדינת ישראל.

היינץ יצר קשרים אישיים וחמים עם נבחרי ציבור ובמשך השנים קידם משלחות ספורט, אמנים, יוצרים ונוער. במסגרת הביקורים ההדדיים בהם השתתף אירח בביתו בנדיבות רבה ויצר קשרים עם משפחות רבות.

היינץ סייע בהעמקת תכני המפגשים השונים ובכללם התמודדות עם נושאים מורכבים הקשורים בזכר השואה. בשנת 2002 נבחר לעמוד בראש עמותת ידידי כפר סבא בה כהן עד השנה 2015″.
מהעירייה נמסר "ראש העיר יהודה בן חמו יזם הענקת אות הוקרה מיוחד להיינץ רוגנברג, תושב העיר התאומה של כפר סבא וייסבאדן. ראש העיר העלה את הנושא במועצת העיר האחרונה וההחלטה על כך התקבלה פה אחד. את בשורה המשמחת על הענקת אות ההוקרה בישר ראש העיר יהודה בן חמו להיינץ רוגנברג בשיחת וידאו טרנס אטלנטית שהתקיימה בין השניים בלשכתו". 

בן חמו:"היינץ הגיע עם משלחת גם בתקופת מלחמת המפרץ, עם מסכות אב"כ, והביע תמיכתו האישית בהתמודדות של מדינת ישראל עם המציאות הקשה. כמו כן, פעל לחיזוק הקשר בין כפר סבא לקלקיליה – היה לו חשוב לקדם את הקשר בין ישראל לרשות הפלשתינית. במסגרת פעילותו תרם אמבולנס לעיר לשימוש כפר סבא והעיר קלקליה".

תגובות