רוצה להגדיל את החשיפה לעסק שלך במינימום תקציב? הגעת למקום הנכון

כמה פעמים ניסית לשווק? לקדם? להגביר חשיפה ולא כל כך הצלחת? יש לנו את ההצעה המושלמת עבורך, במינימום השקעה – מקסימום חשיפה!
אנו בפורטל השרון פוסט, מציעים לך חבילת פרסום משתלמת ביותר אשר שתסייע לך להגביר חשיפה ולקדם את העסק.

הגעת למקום הנכון שיעזור לך להגיע לקהלי יעד חדשים וכידוע, הצלחת כל עסק תלויה ברמת החשיפה.

השיווק באינטרנט שזה העולם החדש, כובש את עולם הפרסום. השיווק באינטרנט מהווה במה מצוינת גם לבעלי העסקים הגדולים, ובמיוחד לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים.

אצלנו יש מספר דרכים מצוינות לפרסום ושיווק – אם בבאנרים, פורטלים, מאמרי תוכן, כתבות תדמית ועוד.

כיום לא ניתן להחיות עסק, הקטן ביותר, ללא פרסום באינטרנט.

סוד השיווק בעולם החדש הוא השימוש במנועי החיפוש שמתברר כאמצעי השיווק היעיל ביותר בעולם ומביא את הלקוח ישר אליכם.
מאמרי תוכן משווקים אתכם עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע בלי הפסקה והיא סוד ההצלחה בעידן הדיגיטאלי.

מאמרים לאתר ימתגו אתכם כמובילי דעה בתחום שבו אתם עוסקים. ג’רי וינרצ’וק מחבר רב המכר “המדיה החברתית, המנוע להצלחה עסקית” מספר איך באמצעות מאמרים שכתב הפך את חנות היין הקטנה שאותה ירש מאביו בניו גרסי לעסק שמגלגל מחזור של עשרה מיליון דולר בשנה.  הוא הבין שעולם הפרסום הישן פינה את מקומו לעולם הפרסום הדיגיטלי.

ואיך משווקים? איך מצליחים? – תוכן איכותי, זה כל הסיפור. תוכן איכותי ימכור את המוצר שלכם, ימתג אותו ואתכם כמובילים בתחום. תקבלו לקוחות חדשים והדבר גם יקדם אתכם במנועי החיפוש. כדי להתקדם במנועי החיפוש רצוי להעלות כל שבוע, מאמרים איכותיים, זורמים, קריאים כתובים בעברית תקינה ובשפה רהוטה וברורה. מהרגע שבו העליתם מאמרים לאתר, הם יעבדו עבורכם ללא הפסקה. והם שם לכל החיים. עד שתחליטו אחרת.

מאמרי תוכן – היא כתבה הנכתבת על עסק או על שירות למוצר חדש או על כל נושא שברצונכם לקדם ומאפשרת להגיע ללקוחות בדרך אחרת , לא בדרך של פרסום בעיתון הנזרק לפח לאחר דקות עלעול אלא מלווה אתכם ברשתות החברתיות, במיילים ובגוגל.  המאמר ישווק ביעילות רבה את המוצר דרך סיפור אישי, או סיפור הצלחה, תעדכן את הלקוח במידע חדש ותגביר את תחושת המהימנות.
בפרסום כידוע אתם מוגבלים, אך כתבת תדמית יכולה להציג אינפורמציה רחבה מאוד ומגוונת בלי להיות תלויה במספר מילים או אינצ’ים.
מאמר כזה ימתג אתכם, יציג אינפורמציה עליכם ועל אודות החברה. ויגדיל את כמות האנשים שיכירו אתכם. גם אם הקורא לא זקוק ברגע זה למוצר, בבוא העת הוא ייזכר במאמר ויפנה אליכם. פרסום המאמרים שלך אצלנו יקבלו חיזוק ואמינות תוך קידום כל חומר פרסומי באתר שלך או בכל אמצעי פרסום.

האמינות שלך תהיה גבוהה מאוד באמצעות המאמרים. אין ספק שהם יוצרים רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים וכידוע זהו עולם תחרותי ביותר שבו אמינות, אמון ואיכות הם אמצעים שדרכם תוכל למשוך לקוחות חדשים או לשמור על לקוחות קיימים. מאמרים הם כלים חשובים שאתה צריך לנצל כדי לשפר את העסק שלך ולהיות מוצף בלקוחות.

אז אל תתן לאף אחד לעבוד עליך באלפי שקלים לפרסום שלא בטוח שיעבוד. רוצה לפרסם מאמר על העסק כאן אצלינו במדור עסקים? לאחר כתיבת המאמר אנו נעלה אותו בלוויית תמונות, קישור לדף הפייסבוק שלך, או לאתר, ונפרסם טלפונים ומלל ללא הגבלה.
התקשרו לקבל את הצעת המחיר הזולה ביותר והמשתלמת ביותר 050-9832222

תגובות