עריק? כיצד לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר

אם אתם עריקים או שמכר קרוב ערק מהצבא, עליכם לפנות במהירות האפשרית לעורך דין צבאי מקצועי אשר יוכל להסדיר עבורכם את הבעיה.

 עריקות היא מצב בו חייל מפר את חוק שירות חובה בצבא ללא קבלת אישור לכך. עריקות נחלקת לכמה שלבים אפשריים- בריחה מהבקו"ם וכל התהליך הכלול בו, אי הגעה לטירונות, היעלמות בזמן הגיוס והשירות עצמו וחוסר התייצבות לשירות מילואים. ככל שתברחו יותר, הענישה תרדוף אתכם יותר ויותר. עצרו וטפלו בבעיה על ידי עורך דין צבאי , אל תחכו למתן דין ועונש כבדים!

הדרך לטפל בעריקות מתחילה אצל עורך דין מקצועי:

אם אתה בשלב העריקות המתקדמת וכבר עצרו אותך, אתה נכנס לשלב של חקירות. שלב החקירות הוא סיטואציה לא נעימה בכלל ועלולה להכניס את העריק למצב לא נעים ורק לסבך את התיק. ראשית כל, קחו נשימה. פנו לעורך דין לענייני עריקות שיודע ומכיר את כל הפרטים, השלבים והדרכים לצאת מהסביכות. הזכויות שלך חשובות ואתה צריך למצוא את הדרך להטות את הכף לטובתך. רק בזכות עורך דין מקצועי שמתמחה בתחום העריקות תוכל לצאת מהמצב על הצד הטוב ביותר.

עורך דין המכיר את כל הצדדים הוא הפתרון עבורכם:

על מנת לצאת מהמצב בדרך הטובה ביותר עבורך, עליך לפנות לעורך דין שמכיר היטב את כל המרכיבים ופריטי המדיניות השונה בתחום הרחב הזה. לכל מצב וצעד יש משמעות, אם עדיין לא נתפסת או אם אתה נושא מחלה כלשהי, לכל דבר יש את ההיבט שלו. ולכן חשוב לא לעשות טעויות מיותרות. עורך דין שמתמחה בכל הקשור למצב של עריקות יוכל לסייע בעדך לסלול את הדרך הטובה עבורך ולצאת בשלום מכל הסיפור. עורך דין מיומן ובעל ניסיון הוא עורך דין שיוביל את הטיפול הקשור בפטור או המשך השירות ובכל הקשור בעניינים המשפטים בדיוק האפשרי. כמו כן הוא ילווה אותך בכול הדרכים שעליך לפנות בהמשך.

חשיבותו של שירות מהיר ומיידי:

במצבים של עריקות, כל דקה היא חשובה ולכן אתם זקוקים לעורך דין שמעניק שירות מהיר ומיידי. הדרך לצאת מעריקות בקלות היא לא תמיד קלה אבל עורך דין שיגיע במהרה ימנע עכבות שעלולות להוביל למכשולים בדרך. שירות מיידי יסייע בעדך בדיוק בנקודה הספציפית בה אתה נמצא אך גם ימנע ממך את ההשלכות שעלולות להיווצר בעתיד, כגון אי קבלה לעבודה וכדומה.

אם גם אתה נמצא בין הפטיש לסדן ואינך יודע מה לעשות וכיצד לצאת מהעריקות בצורה הטובה ביותר, פנה אלינו במהרה לקבלת סיוע משפטי.

תגובות