צרפתי, במסר לתושבים באתר העירייה :”לכל אותם בעלי אינטרסים המציגים מיצגי שווא ועובדות אלטרנטיביות אני מציע להתאזר בסבלנות”

פרסום בלעדי לפני כולם בפורטל החדשות המוביל השרון פוסט: ממלא מקום ראש העירייה צביקה צרפתי, סגנו בשכר של בן חמו העצור בפרשת השוחד, החליט להשתמש בפלטפורמה העירונית בכדי לצאת במחאה כנגד האזרחים המבקרים בחריפות את בן חמו בתקופה זו בה הוא חשוד בפרשה המדוברת המסוקרת בכל כלי התקשורת בהרחבה. 

צרפתי פרסם את המאמר גם באתר העירייה וגם בדף הפייסבוק של העירייה הממומן מכספי ציבור. 

במאמר שהוציא כתב צרפתי “תושבות ותושבים יקרים, אלו אינם ימים קלים עבור כולנו. כמי שמכיר את יהודה בן חמו שנים ארוכות, אני בטוח בחפותו, ומקווה שהעננה מסביב לראשו תוסר במהרה. העיר כפר סבא נמצאת בשנים האחרונות בתנופה ענקית של התחדשות, קדמה והצלחה בכל תחום – בנייה, חינוך, תרבות וכו’. ההצלחה הגדולה, עליה זכינו בציונים לשבח, היא תוצאה של השקעה ועבודה קשה יחד אתכם, ולמענכם, תושבי העיר. אני מציע שלא ניחפז למסקנות, ניתן לרשויות החוק לפעול, ובינתיים נמשיך בפעילות שלנו עבורכם.
גם בימים אלו, עובדות ועובדי העירייה המסורים ממשיכים בעבודה האיכותית עבורכם, וזמינים למענה בכל עניין ודבר. לכל אותם בעלי אינטרסים המציגים מיצגי שווא ועובדות אלטרנטיביות על הנושא אני מציע להתאזר בסבלנות עד לבירור העניין. אנחנו כמובן נמשיך בעבודה השוטפת ככל שניתן. אנו מקווים שראש העיר יחזור לעשייה ויצעיד את העיר קדימה במהרה. בשם הנהלת העיר ועובדיה, אני מתחייב על המשך תפקוד מלא. זו הזדמנות להודות לאלפי התושבים שתומכים, מתגייסים ונרתמים”. 




צילום צביקה צרפתי  : תומר דואק


לפניותו של צרפתי התקבלו מאות תגובות, לכאן ולכאן. 

מ. כתבה :" צר לי כל כך שאנשים בעלי יכולת ביצועית כה גבוהה אינם ממלאים את תפקידם כיאות. האמת בעיר הזאת נראית. והיא נראית רע. לא צריך להביו הרבה בנבכי הפוליטיקה העירונית. מספיק לראות את בתי הספר בעיר, את חזותם המשוועת לטיפול מסור של מבוגרים אחראים הרוצים את טובת ילדינו. אולם המבוגרים האחראים עסוקים בדברים אחרים…. מה יותר מספק וחשוב מלהשקיע בחינוך? בזוגות צעירים? באוכלוסיה מבוגרת?". 

ש. כתבה:"כשאתה כותב תנופת בניה הכוונה לכל המגדלים הלא ברורים שצצים בכל פינה? שהופכים את העיר לפקוקה ובלתי נסבלת? כשאתה כותב חינוך אתה מתכוון לבושה שאופפת את היו"לא או לכך שכפר סבא ירדה בדירוג החינוך הארצי? די לכסתח את מה שקורה פה, הכסף שלנו לא פועל לטובתינו כבר שנים!". 

ח. כתב "מר צביקה צרפתי, אתה כנראה חי בבועה או באיזה חלום, העיר הזאת רק מידרדרת עם השנים והולכת אחורה לא קדימה
תבדוק נתונים ותראה מערכת החינוך בבתי הספר היסודיים והגנים היא ברמה הנמוכה ביותר המתקנים והמבנים ישנים ביותר ולא ראויים
הפקקים ביציאה מהעיר היא בלתי נסבלת וזה רק הולך ומחמיר. מערכות הניקוז בעיר מהגרועות שקיימות וכל שנה במקום פעם אחת לסדר כמו שצריך אתם רק נותנים פלסטר. המחיר בצהרונים בעיר מהגבוהים בארץ שלא נדבר על האוכל שהוא זוועה אז במקום לקשקש תעשו למען הציבור לא למען הכיסא שלכם". 

במקביל, מקורביו של בן חמו מיהרו לחזק "כל הכבוד צביקה. חברים נמדדים בשעת צרה והוכחת שאתה חבר אמיתי. מאחל לראש העיר שיוכיח חפותו. זוהי שעתם של כל העכברושים והפגועים לצאת מהחורים ולטנף כל אחד ודמיונו האישי. הממורמרים יודעים שאדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו אבל למה לתת לדבר כזה קטן לפגוע בשמחה לאיד ? תמשיך בתמיכתך ואל תיתן לאנשים קטנים להשפיע עליך". כתב אורי עזרא. 

גם אביבה אשכנזי כתבה "גם אני מאמינה בחפותו של ראש העיר . אין על יהודה בן חמו ראש העיר וכן כל הכבוד לצביקה צרפתי שתומך בשעת צרה נמדד כל אדם אבל יש כאלה שאוהבים להכפיש בלי סוף אז בבקשה תתאזרו בסבלנות". 


תגובות