מבקר עיריית כפר סבא, דוד תורג’מן קובע: חברת המועצה רוויטל לן כהן היא שיאנית ההיעדרויות מישיבות המועצה לצד אמיר גבע וממה שיינפיין

מבקר עיריית כפר סבא דוד תורג’מן חשף בדו”ח הביקורת האחרון שלו כי שלושת שיאני ההיעדרויות מישיבות מועצת העיר הם: רוויטל לן כהן, אמיר גבע וממה שייפיין שהחסירו 5 ישיבות מכלל ישיבות המועצה במהלך השנה המהווים 67%. 

רוויטל לן כהן. המבקר קבע כי היא שיאנית ההיעדרויות לצד גבע ושיינפיין
יצויין כי מדובר בשלושה חברי קואליציה.

אמיר גבע הסביר בתגובה כי "רוב ההעדרויות היו בתיאום מראש, עם ראש העיר וחברי סיעתי עקב התחייבויות אחרות שהיו לי בעיר במסגרת תפקידי כמחזיק תיק התרבות". 

יצויין כי בעבר גם החזיק גבע בתואר שיאן ההעידרויות מישיבות המועצה. 

יש להדגיש כי כאשר ביקשנו את התייחסותה של רוויטל לן כהן לדו"ח המבקר הקובע כי נעדרה מחמש ישיבות מועצה, החלה זו האחרונה לאיים ולהעליב בתפוצת מייל, תוך שהיא מכתבת את ראש העירייה יהודה בן חמו לאיומיה במייל והכחשותיה כי נעדרה כפי שקבע המבקר. 
ברם, המבקר קבע על סמך המסמכים הבאים – רצ"ב לינק לישיבות מהן נעדרה הגברת לן כהן. 

עצוב עד מאוד לראות או נכון יותר לקרוא את ההשתלחויות של רוויטל לן כהן לבקשת תגובה לדו"ח המבקר. חברת מועצת עיר האמורה לשרת את הציבור כי לכך נבחרה, בוחרת בכל הזדמנות ללעוג לחברה לסיעה לשעבר, עילאי הרסגור הנדין, בפורום המועצה, קבל עם ועדה. בכל הזדמנות היא נוהגת להגן ולעמוד לצידו של בן חמו, אליו חברה לקואליציה זה מכבר. 
כאמור כתגובה לכתבה מתכחשת רוויטל לן כהן למה שקבע המבקר בדו"ח, יותר נכון, מאיימת ומתכחשת, אך הנה ההוכחה ל-5 ההיעדרויות: 


היעדרות בצדמבר
היעדרות באוקטובר
היעדרות במאי
היעדרות מישיבה נוספת במאי 
היעדרות בינואר 2015

תגובות