גשם בחוץ? חגיגה של סיילים בפנים – הכירו את ברצלונה בחורף

תקופת החורף היא הזדמנות יוצאת מגדר הרגיל לגלות מחדש את סוד הקסם של ברצלונה. החל מקבוצת הכדורגל הטובה בעולם, דרך מאכלי רחוב אותנטיים ועד מרכזי קניות צבעוניים: קבלו המלצות על כמה אטרקציות חמות

ברצלונה היא עיר מאוד מיוחדת ואין פלא שהפכה לאחרונה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים בעולם. ישראלים שנוסעים לספרד לא זקוקים לאשרת כניסה וניתן להזמין טיסות לברצלונה גם באינטרנט בנוחות ביתכם ובכל זמן שתרצו. מישראל פועלות טיסות סדירות ישירות של החברות אל על ואיבריה, ויש גם אפשרות להזמנת טיסות שכר או לנחיתה דרך יעדים נוספים באירופה.

מזג האוויר בברצלונה נוח לכל אורך השנה. זו עיר נמל וחוף עם היסטוריה עשירה ועתיד לא פחות ורוד. מומלץ להגיע לברצלונה בעונות המעבר של האביב והסתיו, כי בשיא הקיץ העיר נוטה להיות עמוסה בתיירים. עם זאת, אין ספק שגם בשיא החורף ניתן ליהנות ממגוון רחב של הצעות בילוי בברצלונה.

האטרקציות שיחממו לכם את החורף

קודם כל, קבוצת הכדורגל של ברצלונה ממשיכה לשחק גם בחורף. באיצטדיון קאמפ נואו שנמצא בשולי העיר תוכלו לראות מקרוב שחקנים כמו ליאו מסי, ניימאר ולואיס סווארז וללוות אותם בשלבים המכריעים של מאבק האליפות בליגה המקומית. בחודשים פברואר ומרץ גם נערכים מחזורי ליגת האלופות וזו ההזדמנות שלכם לקחת חלק בחוויה של פעם בחיים.

תושבי ברצלונה וספרד לא מוותרים על ערמונים חמים בלילות החורף. ריח הערמונים הקלויים ילווה אתכם מיד אחרי הנחיתה בברצלונה, והם מופיעים עם תחילת עונת החורף כמעט בכל דוכן ופינה בעיר. דוכני אוכל רחוב נוספים שכדאי לקחת בחשבון נמצאים ברחוב פטריצ’ול שברובע הגותי ובאמצע שדרת Laietana במקביל לרמבאלס.

אחרי שיימאס לכם לאכול ערמונים וצ’ורוס תוכלו להחליק על הקרח ברחבי העיר. ברצלונה אמנם לא מזוהה עם כמויות יותר מדי גדולות של שלג, אבל פועלים בה לא פחות מ-3 אתרים להחלקה. שניים מהם פעילים לכל אורך השנה ואחד נפתח בכיכר קטלוניה לאורך חג המולד.

לא חוזרים בלי שקונים

שופינג הוא סיבה מצוינת לארוז מזוודה ולטוס לברצלונה. ברחבי העיר עשרות מרכזי קניות, חנויות בוטיק אופנתיות ושווקים צבעוניים. בשוק בוקריה בכתובת La Rambla 91 תמצאו שורות שלמות של דוכנים עם סחורה מפתה וטרייה כמו פירות, ירקות, בשרים ומאכלי ים.
לעומת זאת, בחנות הכלבו הגדולה El Corte Inglés ליד תחנת הרכבת Plaça de Catalunya תוכלו לשוטט בין 9 קומות של סחורות המיוצרות באזורים שונים במדינה.

בנוסף, בימי החורף הקרים מציעה ברצלונה אינספור בתי קפה חמימים ומיוחדים. תוכלו לעצור להתרעננות בכל רגע נתון בבית הקפה “יער האגדות” שנמצא בכתובת Passatge de la Banca 5 ולעבור במסלול הליכה קצרצר בין עצים, יער קסום ודמויות מהמיתולוגיה המקומית.

תגובות