איש העסקים מרעננה המצייר את ונציה בתערוכה חדשה

תערוכת “הקרנבל-בעיניים שלי”- מוונציה לרעננה מציגה לקראת חגיגות הקרנבל בוונציה ציורים מוקפדים, ריאליסטיים, עד כדי דיוק מושלם, של דמויות ססגוניות מפסטיבל המסיכות בונציה,וצילומים מרהיבים , אפילו תלת מיימדיים של שחקני רחוב ובתים קטנים כשכיות חמדה לאורך ה”קאנאלגראנדה”, ביד עדינה ואמונה של האמן יצחק דוידוביץ.
 
פתיחה חגיגית: יום שלישי ד’ בשבט תשע"ז 31.1.2017 בשעה 19:30
בגלריית "על האגם" – דרך הפארק 10, רעננה
אוצרת: לורי פשניצה

יצחק, שכבר הציג חמש תערוכות יחיד בעבר, את “בין שמים לארץ” תערוכת החוצות “בוקר טוב תל-אביב” שהוצגה על שלטי חוצות ברחבי העיר תל-אביב,”נופים לבנים” במוזיאון יפו, ו"פני וונציה" באוניברסיטת תל אביב ו"עיר הצבעים" – במוזיאון היכל שלמה בירושלים, חוזר הפעם לוונציה הרומנטית והססגונית, ויציג את ציוריו וצילומיו בתערוכה ייחודית שתיפתח בסוף חודש ינואר בגלריית "על האגם" ברעננה.
התערוכה מציגה שילוב נדיר של ציורים וצילומים מוקפדים המכניסים את הצופה הישר לגשריה של העיר הכל כך מיוחדת. מקרנבל המסיכות בוונציה ועד הלגונות המכחילות ונגיעות מהעיר מוראנו.יצחק מייטיב לשמר את מסורת הקרנבל ששורשיו בקומדיה דל-ארטה באיטליה לפני מאות בשנים.
יש בה, בוונציה ,שילוב מטריף של זהב, כחול, ורוד וקיטש משגע. העיר הזו, הרומנטית בעולם והמרגשת מרעיפה על הצופה שילוב אקלקטי של ארכיטקטורה, מים והנהר העובר בתוכה ה – "קאנאלגראנדה".
יצחק דוידוביץ’ מיטיב לטפל בדמויות הקרנבל השונות, המושקעות, אך בד בבד הוא מציג בפנינו גם את הפיגורות הפחות מושלמות, הפחות מפורכסות, והיותר אנושיות.
סימביוטיקה מאלפת לצופה של גוונים, טקסטורות ושפות שונות משולבות בתערוכה זו ויצחק מזכה את הצופה בפיסה ייחודית מקרנבל אחד מסנוור שלא נגמר.
אתר האמן:
www.davidovichyzhak.com
האמן בפייסבוק:
https://www.facebook.com/Davidovich-Yzhak-Photography-Art-262412787430915/


תגובות