ועד גני הילדים בכפר סבא :”עוצרים את תשלומי הרשות לעיריית כפר סבא”

בשבועות האחרונים מקיים ועד ההורים העירווני של גני הילדים שיח עם גורמים בכירים בעירייה לגבי אכיפת הסכם היול״א עליו חתמו ההורים במעמד הרישום לשנת הלימודים הנוכחית.

כזכור, כשבוע לפני תחילת הלימודים החליטה העירייה באופן חד-צדדי על העלאת שכר הלימוד באופן שאינו תואם את המחיר שפורסם במעמד הרישום. כמו כן הושמטו ימי פעילות בימי שישי במהלך חודש יולי.

“כבר עם היוודע הגזירה הודענו, כי איננו מסכימים לקבל אותה, וכי אנו דורשים את אכיפת ההסכם או פיצוי בגין שינוי התנאים בו – לא כל שכן איננו משלימים כלל ועיקר עם השירות הבלתי-מספק בעליל שהורי הגנים בעיר מקבלים חרף ההעלאה (שבזמנו תורצה בשיפור ההיערכות ובניהול מיטבי יותר של כוח-האדם). בנוסף, הודענו, כי אנו דורשים פיצוי בגין אי הפעלת תוכנית היול״א ביום השביתה.
בשבועות האחרונים, אמנם, מתקיים שיח ענייני עם גורמים בעירייה, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה והשיח הפורה, אולם עד כה לא הצלחנו להגיע להסכמות, ובכוונתנו להתחיל במספר צעדי מחאה”, הדגיש הוועד “בשלב ראשון, ועד להודעה חדשה, אנו מקפיאים את כל תשלומי הרשות של ההורים. לפיכך גנים שעדיין לא שילמו את תשלומי סל התרבות או את תשלומי התל״ן עבור ריתמוסיקה מתבקשים שלא להעביר תשלומים אלו לעירייה עד להודעה נוספת מועד הגנים. מדובר בתשלומי רשות, כלומר אין כל חובה לשלמם מלכתחילה”. 



 

תגובות