חורף – הזמן המושלם לשופינג בחו”ל

שופינג בחו”ל בתקופה הקרובה יעזור לכם לחדש את המלתחה במחירים נמוכים ומפתיעים. מה הסיבה לכך, איך עוקצים את המערכת ואיפה הכי שווה לעשות קניות? הנה המדריך המלא
 
כל מי שמגדיר את עצמו כחובב אופנה וקניות צריך לדעת שבחורף יש את הסיילים הגדולים ביותר. השילוב בין סוף עונה, חג המולד, השנה החדשה ושבועות האופנה בערים המרכזיות בעולם הופך את החורף לעונה מושלמת לשופינג בחו"ל. לזה יש להוסיף את מחירי הכרטיסים שצונחים לרצפה אחרי החגים, אז אין פלא שבתקציב יחסית נמוך אפשר לחדש את כל המלתחה.

מכירות סוף העונה בערי אירופה הן מוקד עניין תיירותי. אפשר לראות את זה בחנויות המעצבים הקטנות, בבתי הכלבו הגדולים ובדוכני השווקים והבוטיק. בררו מראש את שעות העבודה ונסו להגיע מוקדם לפני שהתורים מתחילים להצטבר. הכינו מזומנים, כרטיס אשראי בינלאומי ודרכון ואל תשכחו לבקש חשבונית כדי לקבל בחלק מהמקומות החזר מס. מוכנים? צאו לדרך.

בין לונדון לברלין: בירות האופנה של אירופה לובשות חג

יום המתנות בלונדון חל מיד לאחר חג המולד. החל מ-26 בדצמבר ועד אמצע ינואר תוכלו ליהנות מהנחות של 80% במתחמי השופינג של קארנבי סטריט וקובנט גארדן. לעומת זאת, העונה החמה בפריז מתחילה רק ב-6 בינואר ונמשכת עד 16 בפברואר, אז יש לכם עוד זמן להתארגן. בעיר האורות מומלץ להגיע בעיקר למוסדות המפורסמים גאלרי לפייט ולחנויות של שאנז אליזה.

מילאנו מציבה רף גבוה במיוחד בכל הנוגע לקניות חורף באירופה. עיר האופנה של ארץ המגף לא קופאת על השמרים באף תקופה בשנה, אך החל מה-7 בינואר ועד תחילת פברואר יוצאים אפילו המעצבים המפורסמים ביותר בהנחות מפליגות. השנה למשל תוכלו לבקר בחנות האאוטלט של דולצ’ה וגבאנה, לקנות ארמאני במחירים מפתיעים ולשלם הרבה פחות ממה שהתרגלתם.

ברלין היא מעצמת שופינג בפני עצמה ובחורף היא מתגלה כיעד שווה במיוחד. טיסות לברלין עם UP יאפשרו לכם לערוך קניות עד שתיפלו מהרגליים. הקניונים בעיר מספקים קורת גג ראויה וחמימה ובכל מרכזי הקניות תקבלו מבצעים מיוחדים על הקולקציות האחרונות. מומלץ בעיקר להקדיש לפחות יום אחד ל-6 הקומות העמוסות של ka de we ולהשאיר מקום במזוודה לקופסאות, מזכרות ושקיות.

שופינג בספרד, קניות באנדורה וקפיצה לארצות הברית

הערים הבולטות של ספרד, מדריד וברצלונה, מציעות גם כן תחרות לחובבי השופינג והקניות. החל מה-7 בינואר ועד תחילת מרץ תוכלו לקנות בזול במרכז El Corte Inglès של ברצלונה או להתרשם מהמבצעים של אזור Salesas במדריד. בשתי הערים יש מותגים מובילים ורשתות אופנה גדולות שמציגות לראווה פריטים מובחרים.

אם תרצו לערוך קניות בלי לשלם מיסים תוכלו לבקר בנסיכות אנדורה. אל תתנו למיקום במרכז הרי הפירנאים ובין צרפת לספרד לבלבל אתכם, כי בנקאים ואנשי עסקים משתמשים באנדורה כבר שנים רבות בתור מקלט מס. המשמעות מבחינתכם היא שופינג פטור ממיסים ומכסים, מחירים זולים בהשוואה לכל עיר אחרת באירופה ועלות מחיה ממוצעת של 25% פחות לעומת מדינות שכנות. החנויות באנדורה מציעות שעות פתיחה ארוכות ובמרכזי הערים תמצאו גם שווקים צבעוניים לרכישת מזכרות, מוצרים מקומיים ואוכל.

לקראת סיום כדאי להזכיר את מדינת השופינג האולטימטיבית של העולם, הרי היא ארצות הברית. אחרי הנחיתה בניו יורק תוכלו להמשיך ישירות לסיילים של הכריסמס בשדרה החמישית, או לנסוע קצת דרומה ולבקר באתר הקניות בל הארבור במיאמי. הכי חשוב שתשלבו את השופינג יחד עם החופשה ותחזרו עם מזוודות מלאות כל טוב.


תגובות