פורום מאג’די כפר-סבא אירח ביום שישי האחרון את העיתונאי הפרשן והשדרן הפופולארי נתן זהבי

המקום היה צר מלהכיל את כל חברי הפורום. זהבי הצדיק את הכינוי שדבק בו “זהבי עצבני” כאשר תקף בחריפות ובתקיפות את התנהלות המופקדים על שלטון החוק.
בין היתר ביקר זהבי את העונשים המוטלים על עבריינים, בעיקר בעברייני מין ובמיוחד את עסקאות הטיעון.
לשיאם הגיעו הדברים “בטיפול” המשפטי (בתי משפט + פרקליטות המדינה) בנשיא בית המשפט המחוזי לשעבר בנצרת שהיה חשוד בהטרדה מינית וכל מה שהוחלט בעניינו הייתה עסקת טיעון מגוחכת בלתי ראויה. הקנס שהוטל על נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר דומה לקנס שמוטל על מי שהיחנה מכוניתו במקום אסור וביקש להישפט.
זהבי תקף קשה גם את הגופים המטפלים במצוקה של זקנים שעיקר דאגתם של הפקידים היא לדאוג לרווחתם (של הפקידים)ולדאוג לעצמם למשרדים מפוארים תוך שהם שוכחים את הציבור שבו היו אמורים לטפל.
זהבי הביע תקוה לשינוי לטובה ביחס לעניים ולנזקקים.

את המפגש הינחה חבר הפורום אמנון בן שמואל מנהל אגודת המו”לים בישראל.

ביום שישי 16.12.16 יארח פורום מאג’די את ורד סוויד שכיהנה כיועצת לענייני נשים של 3 ראשי ממשלה ואת גילה קליין המועמדת להחליף את יוסי וסרמן (החשוד בפלילים) בתפקיד מזכ”ל הסתדרות המורים. ורד סוויד בתפקידה כיועצת לענייני נשים של ראש הממשלה הייתה בקשרי עבודה עם שלי עמרמי בוזגלו ז”ל ובתחילת המפגש תאמר כמה מילים לזכרה של שלי.
מנחה את המפגש פליאה קטנר חברת מועצת עירית כפר-סבא.

האורחים הבאים בפורום מאג’די יהיו ארז נבון בנו של הנשיא יצחק נבון ז”ל 6.1.17, סגן שגריר רוסיה בישראל אלכסיי דרובין 20.1.17 ואחריהם אלוף (מיל) מתן וילנאי שגריר ישראל בסין ואחריו אפרים הלוי ראש “המוסד” (דימ).

 
 

תגובות