אלפים ליוו את שלי עמרמי בוזגלו ז”ל בדרכה האחרונה “מקווה שטוב לך בשמיים אחות יקרה שלי”

שלי עמרמי בוזגלו ז”ל הובאה היום למנוחת עולם בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא. אלפים הגיעו ללוותה בדרכה האחרונה ובנה שספד לה ריגש את קהל הנוכחים הרב שגדש את המקום בדבריו. 

ברשת נרשמו מאות הספדים מחברים, משפחה ומכרים שהכירו את שלי ז”ל. 

אחיה אמיר עמרמי
כתב “אחות מופלאה ומדהימה, אהבנו אחד את השניה ככל שהלב יכול לאהוב. מקווה שטוב לך בשמיים אחות יקרה שלי,
אוהב אותך אחות עד אין סוף”. 

חברתה אירית מרק, ספדה לה “חברתינו היקרה, האהובה, הנפלאה, שלי עמרמי בוזגלו נפטרה והידיעה קשה מנשוא. איך אפשר לכתוב עליה בלשון עבר? כל כך צעירה, כל כך יפה, תומכת, נותנת. אהובה על כולם. אסון קרה הבוקר כשאיבדנו את שלי חברתי האהובה.
יהי זכרך ברוך. כל כך הרבה אנשים בכפר סבא חייבים לך תודה. תודה על מה שהיית בשבילם. רבים רבים שחבים לך את השרדותם.
חברת מועצת העיר לשעבר, יור מועצת נשים שהקימה את המוסד הזה בעיר, בשבוע שעבר נבחרה ליור ועד הורים עירוני ואתמול חגגה יום הולדת. אמא נפלאה ומשקיעה. רעיה מופתית. חברה טובה מהלב. בלתי נתפס. נשמה יפה וטובה. בלב דואב נפרדים ממך אך לעולם לא נשכח”. 

צילום: תומר דואק
חסידה דנאי דודתה ספדה לה "כדודה של שלי שליוותה אותה כול חייה, אין נשים כאלה ,זה בלתי נתפס, שלי היתה פרח של כפר סבא העיר ,ליוותה נשים במצוקה ,היתה לב ליבה של העיר. גם במשפחה היתה הילדה -האישה האהובה ומקרינה אור לכולנו, איך נוכל להמשיך את חיינו בלעדיה ,אמא למופת, בת למופת, אחיינית שהיתה לי כבת …כנראה שגם סלעים נשברים יהי זכרה ברוך". 

יו"ר ההסתדרות שאול דור :"שלי היקרה ! היית אישה נפלאה אוהבת ונאהבת. הלכת מאיתנו בטרם עת. עם חיוך מבויש, רצון להצליח, ונתינה ענקית לרבים. הן בקהילה והן לפרט. השיחות איתך היו מעמיקות ומרגיעות. עזרתך לזולת יצאה עד למרחוק. פעילותך הציבורית הייתה למופת, תוך שאת דואגת לכולנו ללא יוצא מהכלל. תחסרי בנוף הכפר סבאי והמשפחתי… ליבי… ליבי עם בעלך האוהב צ’רלי בוזגלו עם ילדייך האהובים. יהי זכר צדיקה מבורך לעולם ועד. כבר מתגעגע". 

יו"ר המועצה לפיתוח מקיים, פנחס כהנא "אשה מדהימה ומיוחדת. הכרתי אותנ כשהייתי חבר וועדת איכות סביבה והיא היתה יו"ר הוועדה. היתה פתוחה. למדה כל דבר . הקשיבה לכלם. יצאה לשטח, נפגשה עם אנשים. בנושאים שהעליתי בוועדה הקשיבה וטפלה בהם ביסודיות. נשארנו בקשר גם אחרי שעזבה הוועדה . שמחה לכל הצלחה בקידום דברים. אנושית וענינית. נדיר בין הפוליטיקאים. שמחתי שנבחרה לאחרונה לתפקיד ציבורי כי חששתי שתעזוב פעילות ציבורית, ואז חבל היה לכלנו". 

רפי סער חבר ילדות:"שלי עמרמי,חברתי היקרה והאהובה איננה…אין מילים שיכולות לתאר את התחושות הקשות,את הכאב והצער הלא נתפס. רק בשבוע שעבר נפגשנו,והיא חיבקה אותי ונפרדה כשהיא אומרת "איך זכינו בחברות הזו…"הלב בוכה והנשמה זועקת…נוחי בשלום חברה אהובה". 

צילום: אמיר יעקב 


תגובות